ÎNDEMNAȚI PE TINERI SĂ CERCETEZE PE CONT PROPRIU ISTORIA ROMÂNIEI, LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ, DISCIPLINE DEZAVUATE ȘI ATACATE DE CĂTRE AUTOINTITULATA ELITĂ A SOCIETĂȚII (MASONICĂ), PREZENTĂ ȘI ÎN CADRUL MINISTERULUI ÎNVĂȚĂMÂNTULUI – Radu Iacoboaie, 23 ianuarie 2016

           Nu știu dacă ați aflat încă despre recentele manevre a celor de la Ministerul Învățământului în privința orelor de Istorie și Limba și literatura română, despre masacrarea sistemului de învățământ românesc…
           Aceste acțiuni se înscriu într-un context mult mai larg, se subscriu unui plan al masoneriei de ștergere treptată a identității culturale și spirituale a statelor lumii pentru a face loc unei uniformizări și nivelări a modului de viață și de gândire la nivel global.
Aceasta ne dovedește o dată în plus că oculta mondială face practic tot ce-i stă în putință pentru a lichida reperele și modelele morale și spirituale tradiționale și a naționalismului, pentru a crea tuturor și în mod forțat dar disimulat o nouă identitate specifică doctrinei masonice a Noii Ordini Mondiale: identitatea de cetățeni europeni (mai târziu, de ,,cetățeni universali”) și identitatea de adepți ai religiei globale (pan-erezia ecumenismului). De ce credeți că a apărut la noi pe scena politică de pildă gruparea masonică Alianța Liberalilor Democrați și Europeni?


            Cu alte cuvinte, suntem prelucrați în mod ocult și subversiv să renunțăm de bunăvoie la identitatea noastră de români și de creștini (ortodocși) pentru a ne conforma modernității configurate anume de către diversele organizații masonice active și extinse pe întreg mapamondul. Să renunțăm la patriotism, naționalismul adevărat și la tradițiile istorice ale poporului român. Să ne adaptăm chipurile la noile vremuri moderne de astăzi. Să facem ,,reforme” în Biserica Ortodoxă strămoșească (precum au făcut catolicii și protestanții cu ,,inovațiile” și ,,reformele” lor). Să cultivăm pacea și toleranța maximă între culte în numele unui fals dialog ecumenic. Să acceptăm și să îmbrățițăm noile schimbări și în definitiv chiar să ne unim într-o singură religie mondială cu catolicii, protestanții, budiștii, islamiștii, cu cultul mozaic și toate celelalte culte existente în prezent potrivit sloganului mincinos ,,toți ne închinăm la același Dumnezeu”…
             Tocmai de aceea, pentru a contracara planurile acestea diabolice, trebuie să trezim în tinerii de astăzi mai mult ca oricând iubirea față de Dumnezeu, iubirea față de neam și de țară. Îndemnați pe tineri să studieze cu simț critic și obiectiv în special ISTORIA ROMÂNIEI și LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ, discipline vitregite tot mai mult de acțiunile dușmănoase ale francmasonilor infiltrați în Ministerul Învățământului și în celelalte instituții ale statului român. Îndemnați pe tineri să se informeze cu adevărat, să fie selectivi și să le cerceteze pe cont propriu (autodidact), dacă școala nu dorește să-i învețe aceste două discipline fundamentale pentru formarea lor culturală și spirituală, precum și RELIGIA, disciplină pe care ,,elitele” masonice doresc să o elimine cu totul din programa școlară pentru a introduce una modernă precum ,,Educația sexuală”… Școala fiind unul dintre cei trei piloni de bază ai educației…
             Așa vor putea descoperi tinerii și ceea ce nu se învață în școală, despre existența masoneriei mondiale (subiect tabu în mass-media dintotdeauna), despre oculta care a schimbat și influențează și astăzi cursul istoriei în mare măsură, despre loviturile de stat masonice din România și din lume. De exemplu vor afla bunăoară că Alexandru Ioan Cuza, Ion Antonescu și Nicolae Ceaușescu au fost la început masoni, că n-au mai ascultat de ordinele masoneriei și că au fost asasinați pentru că s-au îmbolnăvit în mod irecuperabil de ,,microbul” naționalismului…

               ,,De exemplu domnitorul Alexandru Iona Cuza împreună cu primul-ministru Mihail Kogălniceanu, au fost francmasoni și sunt cei care au secularizat averile mănăstirești și bisericești: ,,Al. I. Cuza va ajunge domn datorită activării sale în Francmasonerie, având o atitudine mai mult decât favorabilă faţă de evrei. Secretarul particular al domnitorului, Balignot de Bayne, fiind în permanentă relaţie cu bancherul evreu Camando, venerabil al celei mai importante loji din Constantinopol şi viitor demnitar al Alianţei Israelite Universale. Acest fapt nu ştirbeşte cu nimic meritele domnitorului Unirii, el fiind de altfel silit să abdice în urma unui complot format din francmasoni, în momentul în care politica lui naţională nu a mai corespuns directivelor francmasonice.” (sursa: Francmasonerie şi sionism, pe blogul Sită Deasă, Jurnal de Educaţie Civică şi Informaţională)
               ,,Ulterior, Cuza a intrat in conflict cu mulţi dintre foştii aliaţi politici, dar şi cu masoneria, reformele sale şi tendinţa spre un regim dictatorial nefiind pe placul acestora. Mai mult, în decembrie 1860, Cuza a închis chiar Loja masonică al cărei Venerabil fusese, iar în octombrie 1864 a incendiat Templul Lojii “Inţelepţii lui Heliopolis”, unde se regrupaseră mulţi dintre foştii membrii din Loja “Steaua Dunării”.” (sursa: Domnitorul Alexandru Ioan Cuza, a incendiat Templul Lojii Masonice “Inţelepţii lui Heliopolis”, pe blogul DanielVla, ianuarie 25, 2014)”

            Redăm mai jos integral un articol pe această temă:
,,Vă prezentăm un colaj despre acţiunile Guvernului Cioloş împotriva poporului român prin imbecilizarea generaţiei tinere şi transformarea ei în roboţi umani, uşor de controlat. Măsurile urmează să fie aplicate „pe tăcute”, pentru că aşa sunt ordinele venite de la Bruxelles, iar actualul guvern – mai nociv decât altele – nu se află în slujba poporului român, ci se manifestă ca instrument criminal a Noii Ordini Mondiale. Părinţii au datoria şi obligaţia să răspundă cu fermitate acestor atentate la asasinarea Neamului Românesc, să ceară anularea punerii lor în practică. (Ion Măldărescu).

             Ne așteaptă zile „bune”: se reduc orele de română, istorie şi geografie și se scoate limba latină din şcoli[1]

             Cu doar câteva zile înainte de Crăciun, când lumea era agitată cu pregătirile de sărbători, cu zile libere și mini vacanțe, Ministerul Învățământului s-a gândit să propună o nouă lege care să „îmbunătățească” sistemul de învățământ gimnazial în școlile din România: scoaterea din programa școalară a limbii latine și reducerea (dacă s-ar putea la maxim) a orelor de limbă română, istorie și geografie. Ca să fie totul cât de cât transparent și legal, Ministerul a invitat la dezbatere publică această propunere de reorganizare a programei școlare. Și cum toată lumea numai la legi și reorganizări nu se gândea înainte de Crăciun, iată cum trec zilele și săptămânile fără ca cineva să sesizeze această aberație pe cale de a deveni realitate.
Ca să se acopere și să nu poată spune nimeni că Ministerul nu-și faca treaba corect față de opinia publică, într-un comunicat de presă pierdut pe birourile închise ale celor plecați în vacanța de Crăciun, scria: „Calendarul dezbaterii publice: 23 decembrie 2015 – 23 ianuarie 2016: punerea proiectelor de planuri-cadru în dezbatere publică; 22 decembrie 2015 – 22 ianuarie 2016: consultare online; colectarea datelor prin intermediul chestionarului online; 4 – 22 ianuarie 2016: dezbateri faţă în faţă la nivel judeţean; „colectarea feed-back-ului” în urma dezbaterilor faţă în faţă; 23 ianuarie – 7 februarie 2016: analiza propunerilor primite în cadrul procesului de consultare şi revizuirea proiectului de plan-cadru; 8-10 februarie 2016: validarea din punct de vedere ştiinţific a proiectului revizuit de plan-cadru de comisia de validare; avizarea de I.S.E.”. (informatia-zilei.ro)

              „Dezbateri” de care nu a auzit nimeni

              Din cele scrise mai sus ne putem da seama de ce se cere micșorarea orelor de limba română în școli, pentru că nici ei, cei ce lucrează la acest minister, nu stăpânesc limba maternă. Cum este posibil ca de la instituția avizată să coordoneze sistemul de învățământ, menită să spună copiilor ce și cum este corect, să se folosească termeni precum „feed-back-ul”? Așadar, cu 2 zile înainte de Crăciun se lansa o invitație oficială la o serie de dezbateri de care nu a auzit nimeni și care probabil vor avea loc doar în prezența celor ce și-au propus să distrugă tot ce are mai de preț un popor: limba și istoria. Iată ce propune Ministerul în locul orelor de limba româna, istorie și geografie scoase din programă:

             Educaţie pentru drepturile copilului (clasa a V-a) ;

Educaţie interculturală (clasa a VI-a) ;

Educaţie pentru cetăţenie democratică (clasa a VII-a) ;

Educaţie economică (clasa a VIII-a).
Masacrarea sistemului de învățământ din România

             Amintitul comunicat lansează și o invitație, de care iar nu a auzit nimeni, nu se face nici un fel de mediatizare, tocmai pentru a trece neobservată astfel ca mințile luminate de la Ministerul Învățământului [şi (ne)Educaţiei – n.r.] să-și poată pune în practică proiectul revoltător şi distructiv: „Până pe 23 ianuarie 2016, toţi cei interesaţi: cadre didactice, specialişti în curriculum, elevi, părinţi sau reprezentanţi ai societăţii civile, sunt invitaţi să participe la această consultare publică şi să exprime puncte de vedere, sugestii şi propuneri prin completarea unui chestionar online”[2].
„Documentele puse în dezbatere nu prevăd transdisciplinaritatea despre care se vorbeste în Legea educației în vigoare din 2011. Amintim că de doi ani elevii susțin la nivel național testări transdisciplinare la clasa a VI-a: este vorba despre evaluările naționale de la finalul clasei care nu sunt trecute în catalog și care presupun evaluare transdisciplinară la Limbă și comunicare (prin testare la Limba și literatura română + Limbă modernă) și la Matematică și Științe ale naturii (testare la Matematică + Fizică + Biologie). De altfel, lipsa unui cadru care să prevadă explicit transdisciplinaritatea a fost cauza cel mai des invocată pentru rezultatele extrem de slabe pe care le înregistrează elevii români la testele PISA”[3].
Cum nimeni nu se agită (sunt foarte puține instituțiile media care au preluat acest comunicat de presă, iar la emisiunile TV nu se aude nimic) se pare că dupa 23 ianuarie vom asista la o nouă masacrare a sistemului de învățământ din România. Cât de departe se va ajunge nu știm, dar începutul pare promițător. Oare ce program internațional se va folosi de data aceasta în școlile din România: cel Norvegian, Olandez sau chiar Britanic unde se predă începând cu grădinița, în termeni cât mai pozitivi și demni de urmat, totul despre sex și homosexuali[4] sau sistemul American, țara cu unul dintre cele mai ridicate grade de analfabetism din lume? National Geographic a realizat o serie de sondaje pentru a încerca să tragă un semnal de alarmă în S.U.A. împotriva gradului alarmant de ne-educație. Într-unul din sondaje, 48 % din cei intervievați nu au știut să arate pe harta S.U.A. unde este orașul New York[5]. „Este descurajant să observi atât de mulți tineri care au atât de puțină înțelegere față de lumea în care trăim” a declarat Robert Pastor, vice președinte al departamentului de Relații Internaționale de la American University din Washington, D.C, în urma acestor sondaje. Probabil că acolo vrem și noi să ajungem cu tânăra generație – la momentul în care să nu știe nici măcar unde este Bucureștiul pe harta țării pentru ca nu vor ști să citească o hartă și vor fi mult prea ocupați de telefoane și tablete unde să-și posteze fotografiile indecente drept o mare realizare.

               Revolta profesorilor de istorie de la Neamţ[6]

               După scoaterea Latinei din Școli și după ce au redus orele de Limbă Română, „tehnocrații” lui Söröş nenorocesc şi predarea istoriei. Tehnocrați lui Söröş sunt acuzați de profesorii de istorie de „dezinteresul total față de problema formării conștiinței naționale la tineri, față de valorile naționale și universale, față de memoria identitară”. Tehnocrații lui Söröș vor să distrugă cultura, tradițiile, respectul si cinstirea memoriei înaintașilor, conștiința națională adică vor sa ne distrugă ca popor.

              „Am ajuns la pragul de jos al demnităţii naţionale !”

              Asociaţia Profesorilor de Istorie din Neamţ solicită printr-o scrisoare deschisă să se prevadă în planurile-cadru de învăţământ, la toate clasele, începând de la a V-a şi până la a XII-a, indiferent de profil şi filieră, a două-trei ore de istorie. O altă cerere este introducerea ca probă obligatorie la examenul de bacalaureat la toate profilele şi filierele de la nivel liceal. Între cele şapte puncte se cere refacerea curriculei de istorie – programele pentru clasele de la a IV-a la a XII-a, cu respectarea principiului cronologiei istorice care să includă şi referiri la valori şi simboluri perene româneşti, la rolul Bisericii în istoria naţională şi principalele etape ale culturii româneşti. Propunerile lansate în dezbatere publică de Ministerul Educaţiei cu privire la planul-cadru pentru învăţământul gimnazial nu îi mulţumesc în niciun fel pe profesorii de istorie. Asociaţia reprezentativă a dascălilor care predau această disciplină în judeţul Neamţ a luat atitudine printr-o scrisoare deschisă în care condamnă „dezinteresul total faţă de problema formării conştiinţei naţionale la tineri, faţă de valorile naţionale şi universale, faţă de memoria identitară”.
Cea mai mare doleanţă a profesorilor este introducerea a minim două ore de istorie pe săptămână în planul-cadru al învăţământului la gimnaziu, o cerinţă care nu este respectată în nici una din cele trei variante propuse de Ministerul Educaţiei pentru clasele V-VII. „Nu este nici prima, nici ultima acţiune pe care o facem. În septembrie am avut un proiect la care au participat oameni de seamă, istorici, profesori universitari care s-a finalizat cu Memorandum-ul de la Neamţ , unde s-au identificat carenţele educaţionale provocate de numărul redus de ore de istorie pentru învăţămîntul gimnazial şi liceal. Acel apel nu a avut rezultat, am lansat şi această scrisoare deschisă şi am consulatat şi colegii din ţară, iar marţi, 12 ianuarie voi trimite punctul lor de vedere la minister”, spune Elena Preda, inspector şcolar şi cadru didactic la Colegiul Naţional Ştefan cel Mare din Târgu Neamţ.

             „Sunt tăiate elementele identitare ale poporului român: limba română şi istoria”

             Profesorii din Neamţ susţin că au încercat să aducă toate argumentele posibile pentru reintroducerea a măcar două ore de istorie pe săptămână la gimnaziu, însă eforturile lor au fost în zadar. „Suntem singura ţară din Europa unde istoria se predă o oră pe săptămână, România a ajuns la pragul de jos al demnitătii naţionale. Ultima dată au fost două ore în anul şcolar 1995-1996, acum 20 de ani. Pe noi ne deranjează că sunt tăiate exact elementele identitare ale poporului român: limba română şi istoria. Acum văd că apar probleme şi cu limba latină. […] Nu este nici prima, nici ultima acțiune pe care o facem. În septembrie am avut un proiect la care au participat oameni de seamă, istorici, profesori universitari care s-a finalizat cu Memorandum-ul de la Neamț, unde s-au identificat carențele educaționale provocate de numărul redus de ore de istorie pentru învățămîntul gimnazial și liceal. Acel apel nu a avut rezultat, am lansat și această scrisoare deschisă și am consulatat și colegii din țară şi voi trimite punctul lor de vedere la minister”, spune Elena Preda, inspector școlar și cadru didactic la Colegiul Național „Ștefan cel Mare” din Târgu Neamț.

––––––––––––
[1] Mădălina Corina Diaconu http://www.cunoastelumea.ro/ne-asteapta-zile-bune-se-reduc-orele-de-romana-istorie-si-geografie-si-se-scoate-limba-latina-din-scoli/
[2]informatia-zilei.ro
[3]hotnews
[4]huffingtonpost.com
[5] sondaj realizat de „Roper Public Affairs pentru National Geographic Society”.
[6] Florin Jbanca http://adevarul.ro/locale/piatra-neamt/revolta-profesorilor-istorie-plecat-neamt-am-ajuns-pragul-jos-demnitatii-nationale-1_5693f00937115986c661416a/index.html

           sursa: Acţiuni criminale ale Guvernului Cioloş: eliminarea Limbii Române şi a Istoriei Românilor din programa şcolară, preluare de pe http://www.art-emis.ro/jurnalistica/3316-actiuni-criminale-ale-guvernului-ciolos-eliminarea-limbii-romane-si-a-istoriei-romanilordin-programa-scolara.html

 
                                         Mișcarea pentru Apărarea Ortodoxiei
                                                          Radu Iacoboaie, 23 ianuarie 2016

10 gânduri despre „ÎNDEMNAȚI PE TINERI SĂ CERCETEZE PE CONT PROPRIU ISTORIA ROMÂNIEI, LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ, DISCIPLINE DEZAVUATE ȘI ATACATE DE CĂTRE AUTOINTITULATA ELITĂ A SOCIETĂȚII (MASONICĂ), PREZENTĂ ȘI ÎN CADRUL MINISTERULUI ÎNVĂȚĂMÂNTULUI – Radu Iacoboaie, 23 ianuarie 2016

  1. valentindortodox

    cred că trebuie să ne cunoaștem strămoșii iar istoria asta comunistă în care voievozii șl eroii martiri și sfinți au fost prin secolele 13-16 nu trebuie să rămînă pt. că au existat voievozi sfinți și după acea epocă – chiar până în zilele noastre.

    Corneliu Zelea Codreanu a fost un voievod sfânt, Părintele Iustin la fel, pr. Calciu și el a fost destul de luptător pt. neam și cum să nu fie și în rândul acelor eroi, pe lîngă intrarea în rîndul sfinților – au intrat prin ceva – prin ceea ce au trăit, iar viața lor s-a confundat cu chinul neamului romînesc, cum au spus în nenumărate rînduri

    iar tinerii mai ales nu trebuie să-și caute istoria numai în ce li se zice la școală.
    trebuie să renunțe la tot ce le promite curvia nebună a societății, jocurile satanice și erezia ca să poată să aibe timp și pt. școală că e bine să înveți și pt. istoria neamului că din neamul ăsta suntem și aici ne-a lăsat Dumnezeu cu un scop mare și sfânt pe acest pământ !

    să nu uite nici de Biserică unde e istoria istoriei spusă într-o simplă cuvântare a preotului – de ex. azi a vorbit sau a făcut referire mai succint la sfârșit despre cum s-a vindecat acel orb din naștere, vorbind despre toată istoria în acele câteva cuvinte – nu l-ar putea vindeca tehnologia cum L-a vindecat Iisus Hristos pt. că El, Dumnezeu fiind a intrat până în profunzimea ființei celui ce se ruga, iar tehnologia nu poate decât să imite o parte a corpului și eventual să simuleze acea funcție lipsă, defectă sau parțial activă ceea ce nu e nici pe departe vindecarea miraculoasă a lui Hristos, iar noi dacă vedem o rugăciune neîndeplinită trebuie să nu uităm că Dumnezeu caută și spre credința statornică , toată viața să o petrecem în rugăciune, în Hristos , pentru Hristos și numai cu Hristos.

    Apreciază

    Răspunde
  2. Radu Iacoboaie

    ADĂUGIRE LA ARTICOLUL DE MAI SUS pe 25 ianuarie 2016…

    ,,De exemplu domnitorul Alexandru Iona Cuza împreună cu primul-ministru Mihail Kogălniceanu, au fost francmasoni și sunt cei care au secularizat averile mănăstirești și bisericești: ,,Al. I. Cuza va ajunge domn datorită activării sale în Francmasonerie, având o atitudine mai mult decât favorabilă faţă de evrei. Secretarul particular al domnitorului, Balignot de Bayne, fiind în permanentă relaţie cu bancherul evreu Camando, venerabil al celei mai importante loji din Constantinopol şi viitor demnitar al Alianţei Israelite Universale. Acest fapt nu ştirbeşte cu nimic meritele domnitorului Unirii, el fiind de altfel silit să abdice în urma unui complot format din francmasoni, în momentul în care politica lui naţională nu a mai corespuns directivelor francmasonice.” (sursa: Francmasonerie şi sionism, pe blogul Sită Deasă, Jurnal de Educaţie Civică şi Informaţională)
    ,,Ulterior, Cuza a intrat in conflict cu mulţi dintre foştii aliaţi politici, dar şi cu masoneria, reformele sale şi tendinţa spre un regim dictatorial nefiind pe placul acestora. Mai mult, în decembrie 1860, Cuza a închis chiar Loja masonică al cărei Venerabil fusese, iar în octombrie 1864 a incendiat Templul Lojii “Inţelepţii lui Heliopolis”, unde se regrupaseră mulţi dintre foştii membrii din Loja “Steaua Dunării”.” (sursa: Domnitorul Alexandru Ioan Cuza, a incendiat Templul Lojii Masonice “Inţelepţii lui Heliopolis”, pe blogul DanielVla, ianuarie 25, 2014)”

    Apreciază

    Răspunde
  3. Pingback: RECURS PENTRU APĂRAREA IDENTITĂȚII NOASTRE CREȘTINE ȘI NAȚIONALE – Radu Iacoboaie, 18 februarie 2016 | MIȘCAREA PENTRU APĂRAREA ORTODOXIEI

  4. Pingback: Îndemnați pe tineri să cerceteze pe cont propriu istoria româniei, limba și literatura română | DISCERNE

Lasă un comentariu