EXISTĂ ÎNTR-ADEVĂR ÎN MOMENTUL DE FAȚĂ O CAMPANIE CONCERTATĂ DE DENIGRARE A PĂRINTELUI MARTIR ARSENIE BOCA… ÎNDEOSEBI PE FACEBOOK ȘI PE BLOGURILE ORTODOXE…

          Despre campania furibundă de denigrare a Sfântului Părinte Arsenie Boca… Puteți accesa mai târziu și continuarea articolului: 

          https://vremuritulburi.wordpress.com/2015/04/24/cum-se-discrediteaza-singuri-parintele-anitulesei-si-discipolul-sau-cand-incerca-sa-l-denigreze-pe-sfantul-parinte-arsenie-boca/

Vremuritulburi

Dupa cum am observat in ultima vreme se duce o campanie furibunda impotriva parintelui Arsenie Boca, lucru care m-a facut sa nu mai ignor aceste atacuri mizerabile.

Din pacate, inca odata mi se confirma motivele pentru care Romania a ajuns in aceasta situatie dipserata in care se gaseste si de ce poporul roman este atat de dezbinat. Aceste motive sunt lesne de obeservat daca te detasezi un pic si incerci sa privesti din exetrior. Astfel iti poti da limpede seama ca romanii in general, cu durere mare in suflet trebuie sa o spun, pentru ca imi iubesc enorm neamul si tara, sunt oameni care nu stau sa judece, oameni care se aprind foarte repede, se lasa foarte usor manipulati, sunt lipsiti de patriotism, sunt tradatori si deasupra la toate aceste defecte se mai adauga unul care este cel mai vizibil si cel mai grav si anume rautatea. Suntem de o…

Vezi articolul original 1.644 de cuvinte mai mult

38 de gânduri despre „EXISTĂ ÎNTR-ADEVĂR ÎN MOMENTUL DE FAȚĂ O CAMPANIE CONCERTATĂ DE DENIGRARE A PĂRINTELUI MARTIR ARSENIE BOCA… ÎNDEOSEBI PE FACEBOOK ȘI PE BLOGURILE ORTODOXE…

    1. Un om care iubește dreptatea

      https://saccsiv.wordpress.com/2015/04/22/de-ce-parintele-arsenie-boca-si-a-pictat-propiul-chip-in-reprezentarea-sfantului-ioan-botezatorul-de-la-biserica-din-draganescu/
      Titlul articolului dovedește clar intenția autorului. El se antepronunță. Nu vrea o dezbatere cinstită, ci urmărește în felul acesta ca Părintele Arsenie Boca să fie supus tirului denigratorilor. Nu este pentru prima dată, de multă vreme face acest lucru. Dacă nu v-ați dat seama până acum ce hram poartă autorul blogului de mai sus …
      Și nici habar nu are despre viața Părintelui Arsenie Boca. Ca dovadă la o postare a unui frate, unde se relatează episodul care a băgat groaza în securiști și în care Părintele se ruga iar lacătele și zăvoarele de la celula lui săreau, se deschideau singure, iată ce zice el năuc:
      „saccsiv said, on aprilie 23, 2015 at 8:51 pm
      Iones

      L-au arestat pe vremea lui Ceausescu?”
      Nu, pe vremea lui Turcescu … Ca să vedeți ce specimen, care nu are habar de nimic, îl judecă și îl supune judecății pe un sfânt, pe Părintele Arsenie Boca. El nu știe nimic, dar îl supune judecății pe Părintele Arsenie. Sau poate că știe ceva, că-i vin arginții de la ambasada Moscovei. Restul ce mai contează.
      Nu vor rușii ca să avem un sfânt al nostru, care să ne trezească conștiințele adormite, în special conștiința națională. Ucide spiritul unui popor și după aceea îl cucerești fără să tragi un foc de armă. Sunt specialiști rușii, KGB-ul în special, nu-i întrece nimeni. Și folosesc Ortodoxia ca pe o armă. Să apărăm Ortodoxia de rătăcitul, de ereticul Arsenie Boca, Nu-i așa? Putin și Kiril patriarhul rus, ca foști membri ai KGB, nu dorm. Noi dormim.

      Apreciază

      Răspunde
    1. Radu Iacoboaie Autor post

      RĂSPUNS CĂTRE FRATELE ARTION

      ,,…de ascultat de la minutul 26:53 https://youtu.be/odENASpdsLg?t=26m53s”

      Mulțumesc frate pentru ajutor. Anumite suspiciuni mi s-au confirmat. Trebuie neapărat să studiem legătura ÎPS Pimen cu Securitatea (vom descoperi multe lucruri probabil, nu întâmplător unii l-au numit chiar Templierul și știm că templierii se dau și mari patrioți) și de asemenea trebuie avute în vedere și dovedite legăturile dintre Securitate și masonerie, care au culminat cu trădarea lui Ceaușescu și execuția rapidă a cuplului prezidențial…

      Preotul Gheorghe Anițulesei n-ar fi căzut el însuși în înșelare împreună cu monahul Antim de la Bistrița, dacă nu s-ar fi bazat pe cele spuse de ÎPS Pimen, care de curând a fost la Putna în compania lui Bogdan Rareș, susținător fervent al masonului Klaus Werner Iohannis… CINE ASCULTĂ CU ATENȚIE CLIPUL CU CONVORBIREA LOR, REMARCĂ MULTE ACUZAȚII NEFONDATE ȘI ARGUMENTATE NESATISFĂCĂTOR. INVIDIA ESTE UNUL DIN MOTIVELE ATACĂRII PĂRINTELUI ARSENIE BOCA. TOȚI TREI AR FI DORIT CA ,,PUHOAIELE DE OAMENI” SĂ MEARGĂ ÎN PELERINAJ LA MĂNĂSTIRILE DIN BUCOVINA ȘI LA IAȘI… INTERESE ECONOMICE LA MIJLOC? VOM VEDEA…

      DACĂ AI MAI MULT TIMP DISPONIBIL DECÂT MINE, CERCETEAZĂ PROBLEMA ACEASTA… TE ROG FOARTE MULT… MĂ VOI OCUPA ȘI EU MAI TÂRZIU, CÂND VIN ACASĂ…

      Apreciază

      Răspunde
      1. artion

        Radu Iacoboaie

        Anitulesei a pacalit pe multi cu predicile lui. Exista lupi in piele de oaie ce doresc divizarea ortodoxiei, haos, atacarea marilor duhovnici , e un atentat la credinta omului am mai spus. Ca nu degeaba scrie in Biblie ca „in zilele din urma credinta multora se va raci”. Sper ca lumea sa cerceteze . Acesti tradatori pozeaza in anti-ecumenisti, anti-masoni, pentru a castiga increderea oamenilor . Raul pe care ei il fac se va intoarce impotriva lor precum bumerangul.

        Apreciază

  1. Un om care iubește dreptatea

    Nu am avut privilegiul să-l întâlnesc pe Părintele Arsenie Boca, cu toate acestea vreau să dau această umilă mărturie despre el.
    Sfântul Grigorie Palama ne vorbește despre energiile necreate ale Duhului Sfânt. În locurile sfinte de pe acest pământ spațiul capătă o cu totul și cu totul altă dimensiune, pentru că acolo sunt prezente tocmai aceste energii necreate ale Duhului Sfânt.
    Această dimensiune, deși nevăzută, poate totuși fi simțită. Poate fi simțită de cei care au pătruns în credință cu inima și nu cu mintea, poate fi simțită de către acei oameni care trăiesc credința și nu doar o gândesc.
    Mai trebuie spus că prin aceste energii necreate Dumnezeu Își trimite darurile Sale către cei sfinți ai Lui și către locurile sfinte. Iar unul dintre aceste locuri sfinte de pe acest pământ este Mânăstirea Prislop, mănăstire unde este îngropat un sfânt al lui Dumnezeu, sfântul părinte Arsenie Boca. Și se simte Harul acolo de la o poștă, nici nu apuci să intri în mănăstire, de la un kilometru distanță se simte. O prezență misterioasă te întâmpină și te învăluie. În nici un alt loc nu am simțit așa ceva, este ceva cu totul aparte, ce nu poate fi descris în cuvinte.
    Acolo am întâlnit un vechi prieten, un Părinte arhimandrit ajuns la o vârstă venerabilă, retras ca să-și petreacă ultimii ani la mânăstirea Prislop. Îl cunoscuse bine pe Părintele Arsenie Boca și oricând avea prilejul dădea mărturie despre el cu cea mai mare bucurie.
    Vorbeam și atunci când eu i-am spus că am simțit la mânăstirea Prislop ceva cu totul deosebit, mai presus de orice cuvinte, ceva ce nu mai simțisem la nici o altă mănăstire vizitată de către mine, mi-a zis: multă lume îmi spune același lucru, oamenii îmi spun că au simțit aici ceva deosebit.
    Și încă ceva. Eram bolnav, mă simțeam rău, mă chinuia o răceală cum nu mai avusesem vreodată. Când am plecat de la Prislop nu mai simțeam nimic, eram în deplină putere. Iar acel ceva mai presus de orice cuvinte îmi încălzea inima și sufletul și-mi dădea o bucurie nemaiîntâlnită, o bucurie nepământeană, o bucurie sfântă.
    Mânăstirea Prislop, mânăstirea florilor, o mare de flori la mormântul Părintelui Arsenie Boca , mii de ghivece de felurite flori împodobesc întreaga mănăstire.
    Însă unii dintre cei care au pătruns în credință doar cu mintea și nu cu inima, transformându-se peste noapte și în mari apărători ai Ortodoxiei, simt nevoia acuma să-l denigreze pe Sfântul Părinte Arsenie Boca.

    Iar la plecarea din mănăstire ce să vezi? Un ditamai autocar al patriarhiei rămas blocat în mijlocul drumului la urcarea unui mic deal. Un autocar nou nouț de un lux exorbitant, un autocar de 5 stele. Rămăsese blocat astfel încât nici o mașină nu mai putea coborî și nici una nu mai putea urca. Se făcuseră cozi de mașini în ambele sensuri, iar șoferii autocarului patriarhal dădeau telefoane disperați, că nu se mai văzuse vreodată așa ceva, la o asemenea marcă de autocar de lux proaspăt adus din Germania, să i se blocheze transmisia. Trecuseră vreo două ore și nimeni nu reușise să rezolve situația, iar cozile de mașini deveniseră uriașe.
    Unii ar zice că de vină au fost șoferii care suprasolicitaseră transmisia autocarului, însă eu zic că acolo a fost mâna Părintelui Arsenie Boca, care a vrut să dea o lecție de smerenie patriarhiei, ierarhiei BOR care trăiește în lux în timp ce țara moare de foame.
    După vreo două ore autocarul și-a revenit în mod miraculos și circulația a fost reluată. În paranteză fie spus, asemenea autocare de lux, ca cel patriarhal, sunt testate de către fabricant în condiții extreme, ele putând să traverseze deșertul și să urce munții, nu niște amărâte de dealuri ca cele de la Prislop. După vreo două ore Părintelui Arsenie Boca, făcându-i-se milă de oamenii care așteptau, a dat drumul autocarului.
    Părintele Arsenie cred că a făcut acest lucru pentru a ne atenționa în principal că acolo în dealul Patriarhiei sălășluiește urâciune pustiirii, cauza principală a căderii noastre actuale.

    Apreciază

    Răspunde
  2. Un om care iubește dreptatea

    Pentru cei care cer patriarhiei canonizarea Părintelui Arsenie Boca precum și a martirilor închisorilor comuniste
    Nu este momentul acum, pentru că un patriarh fost securist, actualmente mason, nu poate oficia slujba de canonizare. S-ar zgudui Cerul și pământul.
    Să ne rugăm mai întâi lui Dumnezeu ca să ne dea un patriarh vrednic, dacă noi nu suntem în stare să-i cerem actualului patriarh securist și mason ca să plece. Patriarhul Daniel, poreclit de călugării din Moldova Nikolschi (după numele unui notoriu criminal rus care omora și schingiuia români în lagărele comuniste), nu are el a oficia nici o canonizare a vreunui martir al temnițelor comuniste.
    Cel care a lovit cu cârja de metal capul unui alt Părinte cu viață sfântă trimițându-l în comă la spital, tentativă de omor se numește (spun asta creștinilor ortodocși care se fac că nu văd aceste lucruri), cel care a încercat să falsifice statul BOR, cel care a fost în slujba securității (securitate care l-a torturat și ucis pe Părintele Arsenie Boca) și care actualmente slujește organizația satanică numită masonerie, despre patriarhul Daniel este vorba, trebuie să plece. Ce să canonizeze acest patriarh? Este ca și cum am cere unui slujitor al lui satan să-i sfințească el pe sfinții lui Dumnezeu.

    Cu vreo câțiva ani în urmă a venit această urâciune a pustiirii pe nume Daniel Ciobotea în orașul meu ca să oficieze o slujbă importantă. A venit însoțit de un pluton de jandarmi, de ziceai că este la război, pluton care a împiedicat mulțimea să intre în catedrală. A fost catedrala goală, numai câțiva politicieni spurcați au fost prezenți precum și o serie de fețe bisericești. După ce totul s-a terminat am reușit să intru și eu în catedrală. A fost pentru prima dată, de fapt singura dată, când nu am simțit ca fiind prezent Harul.

    Apreciază

    Răspunde
  3. crstn

    in legatura cu saccsiv aveam dubii, iar acum dubiile mi s-au adeverit…sper ca nu se va intampla la fel si cu tine! si eu am primit blesteme cand i-am luat apararea Sfantului Parinte Arsenie…eu as zice sa nu ne mai certam cu ei ci sa le demontam calm toate afirmatiile (caci nu e greu) si atat…la cate suflete a convertit Parintele, poate i se face mila si de ei…

    Apreciază

    Răspunde
  4. Marya.fly

    un om care iubeste dreptatea, N-ar fi rau daca ai fi si tu canonizat odata cu Boca ca ai simtirile foarte fine, mustesti de har. Nu este nimeni care te-a vazut zburand ca pe Boca ? Mi-as dori o intrevedere personala cu tine , iacoboaie, artion , maica Lupau, pr. Tepes si chiar cu ep. Daniil Partosanul daca se poate si telivizata in direct . Nu bravez dar va spun ca cu mila lui Dumnezeu ramane Prislopu fara audienta.

    Apreciază

    Răspunde
      1. Un om care iubește dreptatea

        Mulțumesc pentru informare. Este cumva cel din stânga, cel care vorbește cu voce pițigăiată?

        De cine face ascultare? De înalt prea nesfințitul Pimen, turnătorul? În cazul de față se potrivește zicala: cum e turcul și pistolul. Nu este de mirare că face ceea ce face acest popă Gheorghe Anițulesei. Păi nu l-a prigonit securitatea pe Părintele Arsenie Boca, securitate pe care a slujit-o cu sârg turnătorul Pimen? Păi nu este firesc acum ca ucenicul turnătorului Pimen să prigonească și el la rândul lui pe Părintele Arsenie Boca?
        În plus omul are o mare problemă, se crede femeie. Este de domeniul patologicului.

        Apreciază

    1. Un om care iubește dreptatea

      @ Marya.fly
      Har zici? Tu văd că n-ai deloc, că dacă ai avea vreo picătură, nu ne-ai mai bântui pe aici.
      Iar de zburat, văd că tu ai asemenea fantezii, de te-ai intitulat și fly – a zbura în engleză. Dar poate însemna și muscă. Muscă ți s-ar potrivi cel mai bine. Musca la arat.
      Dar ia spune, dacă tot zici că zbori, ești zburător sau zburătoare popă Gheorghe Anițulesei? Că dacă ești zburătoare și ești și popă în același timp, avem o mare problemă. Și după cum văd că-ți pui nume de femeie, treburile sunt încurcate. Să facem o scrisoare la înalt prea nesfințitul Pimen, sau la prea nefericitul Daniel ca să-ți facă o inspecție la instalație.
      Lăsând gluma la o parte, popă Gheorghe Anițulesei ai o problemă psihică și încă una mare de tot, ce necesită îngrijire de specialitate.
      Ia spune, ești acesta din stânga imaginii, care vorbește cu voce pițigăiată:

      Puteți voi cei câțiva denigratori ai Părintelui Arsenie Boca să stați și în fund și-n cap, să vă smuciți în fel și chip neuronul ăla, singurul care-l mai aveți în cap, că tot degeaba. Părintele Arsenie Boca a fost deja canonizat, de către popor. Cărțile cu învățătura lăsată de el și despre el umplu magazinele bisericești din toată țara, se găsesc în toate bisericile. Și sunt acolo cu acceptul ierarhului locului respectiv. Păi dacă ierarhul respectiv a dat binecuvântarea pentru cărțile respective, cum vii tu popă Anițulesei și spui afară cu Arsenie Boca? Tu și alți bezmetici ca tine nu sunteți în ascultare față de ierarhi, așa cum vă pretindeți că sunteți, sunteți în afara Bisericii.

      Apreciază

      Răspunde
  5. o oarecare

    ,,In pomii incarcati cu roade se arunca cu pietre.” – spune un proverb. Pietrele azvarlite, insa, ii pot lovi, in cadere, si pe cei care le-au aruncat! Mandria e mama tuturor relelor, iar dorinta de a cauta paie in ochii parintelui Arsenie Boca e primejdioasa. De-a lungul unei vieti e de inteles ca un om duhovnicesc lupta cu pacatele si cu ispitele proprii si cu ale altora asa cum il ajuta Dumnezeu. Lui Dumnezeu i se cuvine toata slava, cinstea si inchinaciunea, caci El singur este fara pacat.

    Atunci cand vedem ca un om duhovnicesc este placut lui Dumnezeu, iar rugaciunile lui pentru semenii nostri sunt ascultate, am face bine sa nu pacatuim impotriva Duhului Sfant, negand lucrarea Lui. Dumnezeu iarta, albeste ce nu e chiar curat, caci de aceea S-a rastignit. Toti avem nevoie de ajutor pentru a fi albiti. Nu ne albim haina sufletului cautand defectele sfintilor, ci pocaindu-ne si luptand cu propria mandrie, cu propria trufie si cu propria inselare. Cele mai mari pacate sunt ale mele, caci eu de acelea voi da raspuns.

    Se cuvine, asadar, sa-I multumim lui Dumnezeu pentru toti martirii si cuviosii acestui neam si sa lasam carteala la o parte. Ceea ce Dumnezeu a binecuvantat noi sa nu numim necurat. Sa invatam sa ne cinstim sfintii, caci ei se roaga pentru noi toti. Daca vedem parinele Arsenie Boca ca are trecere in fata lui Dumnezeu, inseamna ca pocainta lui, pe care nu o stim, a depasit cu mult eventualele pacate. Despre poacainta noastra vom da raspuns, insa, caci nu suntem fara pacate.

    Sa ne cinstim sfintii, caci ei sunt prietenii Mantuitorului. Ce face un imparat pamantesc atunci cand unul dintre prietenii sai sufera? Il ajuta. Ce va face Imparatul Ceresc atunci cand va vedea ca prietenii Sai sunt defaimati? Fiecare defaimator va simti pe pilelea lui.

    Mai e un aspect important. Sa nu idolatrizam pe nimeni si sa nu uram cu patima pe nimeni. Cand vorbim despre un om duhovnicesc, sa incercam sa mentinem dreapta socoteala fie ca suntem sau nu de acord cu o eventuala canonizare. Un om duhovnicesc semnaleaza cu parere de rau o eventuala greseala a fratelui, nu cu patima. Atunci cand ura lui e vizibila, e firesc sa-i punem la indoiala dreapta socoteala.

    Apreciază

    Răspunde
    1. Radu Iacoboaie Autor post

      ,,Sa nu idolatrizam pe nimeni si sa nu uram cu patima pe nimeni. Cand vorbim despre un om duhovnicesc, sa incercam sa mentinem dreapta socoteala fie ca suntem sau nu de acord cu o eventuala canonizare. Un om duhovnicesc semnaleaza cu parere de rau o eventuala greseala a fratelui, nu cu patima. Atunci cand ura lui e vizibila, e firesc sa-i punem la indoiala dreapta socoteala.”

      Sunt perfect de acord dar este greșit după părerea mea a crede că am pus patimă în ceea ce am scris sau că i-aș urî pe acești detractori și hulitori ai părintelui Arsenie Boca… Îi compătimesc pur și simplu… Eu nu am idolatrizat pe nimeni, nici măcar pe Ștefan cel Mare și Sfânt sau Mihai Eminescu… Aceasta este o acuzație la adresa mea și a altora total greșită și nefondată… Am 46 de ani și mă cunosc destul de bine. Oricum mulțumesc pentru atenționare…

      Apreciază

      Răspunde
      1. o oarecare

        Voiam sa ma atentionez in primul rand pe mine. S-a intampla sa vad ura indreptata impotriva parintelui. Iar ura nu e constructiva. Pe de alta parte, trebuie sa respectam poruncile evanghelice, dupa care vom fi judecati ( iubirea fata de Dumnezeu si fata de aproapele).

        Apreciez pozitia pozitia dumneavoastra si a tuturor celor care cinstesc memoria parintelui Arsenie Boca. Mi s-a intamplat, insa, sa citesc chiar acatiste adresate unor sfinti canonizati in care rugaciunea nu este adresata sfantului ca unui mijlocitor, ci ca unui Dumnezeu. Imi cer iertare daca am scris ceva nepotrivit.
        E destul de greu pentru un crestin sa se strecoare printre ispite de stanga si de dreapta.

        In ceea ce ma priveste, sunt sigura ca parintele Arsenie Boca este placut lui Dumnezeu. Simt o bucurie in suflet cand scriu si am beneficiat de ajutorul parintelui. ,,Nu mor caii cand vor cainii.” – spune un proverb. Parintele Arsenie Boca a primit daruri imparatesti de la Dumnezeu. Evlavia populara este motivata, fiind intretinuta de ajutorul pe care-l primesc oamenii prin rugaciunile parintelui. Tara pur si simplu ia foc de la Prislop, asa cum a anticipat parintele.

        Eforturile disperate ale unora de a-l calomnia pe parintele se intorc impotriva lor. Sunt sigura de asta si imi vine sa rad de inversunarea unora impotriva parintelui. Exista multe marturii pozitive despre parintele Arsenie Boca. Intr-un fel, e bine ca exista si calomniatori. Prin ei, Dumnezeu ne incearca vigilenta, credinta, trezvia…

        Apreciază

  6. Radu Iacoboaie Autor post

    CÂTEVA COMENTARII SEMNATE DE FRATELE NOSTRU CRISTI O. PE BLOGUL SACCSIV LA ARTICOLUL: Video: NU CĂSCAȚI GURA la RĂTĂCIRILE duhovnicului NIFON de la Mănăstirea PRISLOP 

    cristi o. said, on aprilie 21, 2015 at 9:56 am

                Era cu niște ani în urmă un profesor care spunea ceva de genul – citat „din memorie”: „După ce ai scris o lucrare, ai prezentat-o public și lumea nu se ia la bătaie, înseamnă că ce ai scris acolo nu valorează nimic. Trebuie s-o refaci…”

                 În cazul de față, dacă A. Boca stârneste atâtea polemici, pe toate canalele și la toate nivelurile, după atâta timp, înseamnă că a fost chiar foarte importantă activitatea lui… 500 si ceva de postari… Sa inteleg ca se va atinge si un record in viitorul apropiat? Oare v-ati gandit (si cei contra-, si cei pro- ) sa fi alocat macar jumatate din timpul acestei „lupte” on-line rugaciunii pentru ADEVAR (la ce sfinti aveti fiecare evlavie, bineinteles)?!? Eu observ ca cei care stiu bine tac, cei care stiu mai putin incearca sa apere asa cum se pricep, iar cei care nu stiu ori nu inteleg nimic fac spume impotriva… Similar cu ce se intampla in viata, in societate, in politica… Aceasta polemica e inutila, neconstructiva si, mai mult decat orice, un mare timp pierdut.

                Rugaciune, fratilor, rugaciune… ca timpul e scurt… Nu va mai bateti capul cu scoaterea unor duhovnici din constiinta oamenilor. Nu veti reusi. N-au reusit iudeo-comunistii, n-au reusit neo-iudeo-globalistii… De aia incearca sa isi apropie imaginea lor. Ceea ce nu pot distruge incearca sa foloseasca drept unealta. Doar ca isi vor rupe dintii si mainile cu ceva ce nu pot, nu au cunostinta si nu le e ingaduit sa foloseasca drept unealta… Doar timpul va putea scoate pe cei nevrednici din constiinta oamenilor. Impacati-va cu asta.

                 Iar fetele bisericesti care incearca sa lupte de partea binelui dar folosesc expresii, limbaj, acuze, insistenta si izbucniri sectare, total neconforme duhului ortodox bland si ferm al sfintilor din vechime, sa faca bine sa isi puna tarana in cap, fermoar la gura, sa se spovedeasca din copilarie si sa treaca pe la un duhovnic iscusit pentru indrumare spre indreptare ori alungare de draci, dupa caz… Cine se increde prea mult in puterile, curatenia si inteligenta lui, ajunge sa fie batjocorit de draci, chiar si purtator de sutana ori teolog fiind. Lupta impotriva raului se face cu arme care se castiga in timp, prin mare nevointa. Sunt foarte putini cei ce pot sa se lupte cu dracii cei mari. Toti avem datoria sa marturisim si sa luptam contra raului, dar sa ne constientizam limitele si slabiciunile. Increderea in inteligenta proprie (filtrul intelectului propriu – de care se agata unii) e inselatoare. Dracii stiu sa foloseasca din plin aceasta slabiciune – in aceasta stare ii gasim pe cei mai multi intelectuali atei/agnostici/rataciti ori credinciosi dupa capul si iluziile lor – oameni rupti de realitate care judeca dupa criterii lumesti lucrarea lui Dumnezeu. Din pacate, le urmeaza indeaproape si unii purtatori de straie preotesti ori monahale…

                  Unii nu au suficienti ani de viata, cultura, cunostinte si experienta dar se trezesc judecand pe altii care au dublul sau triplul varstei lor, dublul sau triplul bibliotecilor citite, dublul sau triplul studiilor, ori multe zeci de ani de experienta de viata la limita puterilor umane in plus… Nimeni, dar absolut nimeni dintre oameni nu e infailibil! Daca A. Boca, in viata pamanteasca n-a fost infailibil, nici ceilalti detractori ai sai, preoti sau laici nu sunt infailibili, cum poate incearca sa para. Eu am un criteriu de departajare (nu l-am inventat eu!) : roadele pe care le lasa oamenii in urma lor. Cand o sa vad la aruncatorii de pietre, omniprezenti in societatea noastra, din cele mai vechi timpuri, tot atatea roade ca la cei in care arunca bolovanii, abia atunci ma voi apleca asupra vorbelor lor. Experienta de viata mi-a dovedit ca cei ce sunt aruncatori de pietre de serviciu, vin si trec precum valurile marii – nu s-au remarcat niciodata prin vreun bine care sa ramana dupa disparitia lor pamanteasca…

                                         cristi o. said, on aprilie 21, 2015 at 11:18 am

                Hristos vazut ca om exceptional, fara fire Dumnezeiasca e ideologie intalnita si pe la iehovisti – contestatarii crucii.
                Mesajul chiar era in directia demersurilor de canonizare – cu precizarea ca miza este impiedicarea canonizarii sfintilor inchisorilor cu riscul calculat de a-l canoniza doar pe A. Boca in conditii umilitoare – renuntarea la pretentia canonizarii martirilor si arogarea de catre masoni a canonizarii – un fel de „ba’, vedeti ca noi suntem aia buni cu triunghiul, care v-am ajutat…” Nu e intamplator ca zilele astea au fost facuti albie de porci legionarii pe postul national de tv, s-a reiterat falsurile grobiene cu rebeliunea si „evreii” de la abator (au folosit poze cu mai multe cadavre decat eram obisnuiti – e ciudat cum, cu trecerea timpului, apar tot mai multi morti in pozele alea; la un moment dat vor trece din A5 si A4 in A3 ca nu vor mai avea loc…) Totusi, nu am garantia ca planul e in mod precis asta – e o deductie personala intarita de faptul ca il „promoveaza” pe par. Boca in amestec cu ezoteristi si radiestezisti masoni dar pun placa de beton a doua oara pe legionari si ceilalti duhovnici. Daca ar fi sa ne luam dupa faptul ca Ilie Lacatusu are dosar de canonizare din timpul lui Teoctist si s-a permis (tot de atunci) inchinarea la sfintele moaste ar fi trebuit sa fie canonizat deja… E clar ca exista o opozitie turbata care impiedica ducerea la bun sfarsit a oricarui demers…

                                        cristi o. said, on aprilie 21, 2015 at 9:56 am
     
               Ce treaba are Arie aici? Sarim de la unii la altii cu trambulina asemeni acrobatilor de la circ? Vad ca batutul campilor a devenit sport la moda 🙂 Contextul evolutiei lui Arie si contextul vietii lui A. Boca au in comun tot atatea cat au surubul lui Arhimede si mamaliguta cu smantana… Si aluzia cu apararea ca punere in fapta a rugaciunii – tare distorsionata abordarea! Rugaciunea e rugaciune, fapta e fapta. Dvs. aparati ori mai degraba sunteti pe pozitia acuzatorului?!… ba, cred ca nu doar l-ati judecat pe A. Boca, deja l-ati si condamnat… Asta e un atribut al lui Dumnezeu. Nu vi se pare ca v-ati depasit (total) atributiunile?!? Hristos a starnit si starneste de departe cele mai multe polemici din intreaga istorie cunoscuta! Orice comparatie cu orice muritor (eretic ori nu) paleste…

                 Ereticii cu ereziile lor au fost, sunt si vor fi tot timpul cu gura mare ca au dreptate. Ba vor scoate si cutitul sa-si impuna punctul de vedere nesigur. Dreptcredinciosii sunt calmi, senini fiindca traiesc in adevar si in credinta biruintei lui Hristos-Dumnezeu, indiferent de prigoana ori de nedreptati. Mai avem o categorie – a celor exagerati, care, in loc sa-si vada propriile lipsuri si neputinte sunt convinsi ca ii fac pe plac lui Dumnezeu, cautand nod in papura altora, crezandu-se atoatecunoscatori si atoateindreptatiti sa acuze, sa arate cu degetul, sa se dea mai drepti decat altii, sa vada paiul din ochiul altuia etc. etc. Unde nu e cumpatare apare inevitabil sminteala – marii duhovnici nu si-au permis libertatea sa arunce cu acuze grele si josnice, neverificate temeinic, in public, nici macar asupra celor prinsi in flagrant de curvie – tocmai pentru a nu starni sminteala intre credinciosii mai slabi! Cand o mare voce a ortodoxiei a ridicat glasul, a facut-o doar in cazuri extrem de rare si dupa extrem de multa chibzuinta, post negru indelungat si rugaciune continua (nivel la care nu se afla niciunul din noi, cei prezenti aici!!!).

                De cate ori apare, incidental, numele de A. Boca in vreun comentariu, apareti si voi, precum mucegaiul in coltul umed. Si o tineti asa, incontinuu, zile in sir, ca un patefon stricat, pana se plictiseste lumea… Asta se numeste obsesie si nu e in duh ortodox. Nici rastalmacirea vorbelor altora nu e in duh ortodox, nici amestecarea adevarului cu neadevarul ori ghiveciul de idei. Ati smintit mai multa lume decat veti aduce voi vreodata la credinta, ati radicalizat unii sustinatori ai lui A. Boca mai mult decat va imaginati. Ati facut mai multa reclama lui A. Boca decat televiziunile! Per total v-a iesit exact pe dos! Unii nici nu sunt neaparat interesati de A.Boca, dar vazand balacareala interminabila si „justitiari” fara fundament si limita, se indeparteaza definitiv de Biserica, in confuzie, si nu-i mai puteti aduce inapoi! Veti raspunde, intr-o zi, pentru ei… E cazul celor a caror credinta mai atarna de un fir… Asta au evitat marii duhovnici! Altii se vor duce in numar mai mare la Prislop, nu pentru credinta ci pentru „magul” de acolo… Asta e sminteala. Iti propui sa indepartezi pe unii de Boca fiindca ti se pare inselat, dar te trezesti ca alungi de zece ori mai multi prapaditi din drumul spre Biserica; si din cei trecuti pe la mormantul parintelui de acolo, abia de clintesti unul sau doi…

                Parerea mea sincera: va era mai de folos sa fi ramas in anonimat, intr-un coltisor, ascunsi intr-o gaura in rugaciune umila, decat s-o faceti pe acuzatorii fara pata, bazati pe „dovezi” trase de par si concluzii superficiale ce nu pot fi utilizate nici macar intr-o simulare de proces cu rol didactic dintr-o facultate de drept… Ii tot aduceti in discutie pe sfintii Parinti. Nu va mai acoperiti acuzele fondate pe probe care nu intrunesc nici cele mai elementare cerinte de autenticitate cu invataturile Parintilor! Nu vi se pare, cel putin, nedrept sa alaturati adevarul Parintilor din vechime, verificat de secole, cu un posibil adevar/minciuna neverificat/a din surse credibile?!?

                 Cum v-ati simti dvs. adusi in boxa acuzatilor si condamnati pe o lege corecta, la niste ani de munca intr-o colonie penala, pe baza parerilor/marturiilor incorecte ale unor insi loviti de senilitate ori ale unor oameni nu prea inteligenti rupti de realitate, rastalmacite de niste procurori superficiali si neverificate de nimeni in amanunt?!? S-a intamplat aievea in Romania – un om a stat nevinovat 12 ani in puscarie pe baza unei „marturii” obtinuta de la o batrana senila. Sigur nu va place sa suferiti nedreptati, dar daca le provocati altora e in regula, nu? Pe A. Boca, trecut la cele vesnice, nu-l mai pot atinge judecatile si dreptatile/nedreptatile umane; atunci in cine vor ricosa ele? Nu in alti oameni? Va asumati aceste pacate grele in numele dreptatii facuta stramb? Daca eu declar ca v-am vazut traficand droguri (asa mi s-a parut 🙂 ) si un superficial „justitiar” va baga la „mititica” e drept? Declaratia a fost verificata? Corespunde realitatii? Legea poate fi perfecta, daca dovada acuzarii nu corespunde realitatii, tot nedreptate rezulta.

                 Problema nu sunt invataturile sfintilor Parinti si nici Sinoadele ci dovezile neconcludente (ca sa nu spun falsificate grosolan) pe care se incearca eliminarea unui duhovnic din constiinta unor oameni! Porcaria de asa-zisa dovada cu duhovnicii A. Papacioc si I. Balan e realizata in asa fel incat nu loveste doar in A. Boca. Ii prezinta pe cei doi drept doua tate barfitoare – ceea ce, cu siguranta, nu erau! Niciun monah/monahie, cu trecutul si inaltimea duhovniceasca a celor doi. nu s-ar fi putut deda la asemenea comportament josnic si total in contradictie cu invatatura sfintilor Parinti – barfa ieftina. Asta ar fi trebuit, in primul rand, sa dea de gandit asupra autenticitatii materialului respectiv. Nu mai spun ca nu trece de nicio expertiza de laborator, avand numeroase inadvertente tehnice, specifice montajului din mai multe segmente – dovada in plus ca materialul e manipulat si nu exista un original in forma asta. In atatia ani pe net nu apare nicio secventa din „dialogul” respectiv in vreun format audio specific perioadei si ne trezim, dintr-o data cu un format mp4, de factura mai noua, lipsit de imagine proprie, nimerit „intamplator” pe „iutub”, in plina campanie de demolat duhovnici trecuti prin puscariile comuniste…

                  Aruncati cu acuze de inselare si erezie cu aceeasi usurinta cu care o facea evreul catolicizat Torquemada la inceputul infamei inchizitii papistase. Si el, un mare insetat de „corectitudine”,perfect acoperit de lege. Corectitudine criminala, dupa cum s-a vazut ulterior… Va mai ramane sa propuneti arderea pe rug a ramasitelor parintelui de la Prislop, pe motiv de inselare si erezie, poate asa va mai potoliti „ravna” aia draceasca ce i-a pierdut pe multi… Mai era cineva pe aici care nu era multumit de lipsa agresivitatii lui A. Boca fata de papistasi… Oare ce ar fi vrut, sa-l vada intrand cu traista de dinamita in mijlocul lor, sa-i arunce in aer ca jihadistii finantati pe ascuns de Israel? Ori sa-i taie in sabie, in piata centrala ca zelotii nebuni de pe timpuri?! Astea-s pretentii absurde – un monah nu-si permite violenta verbala si nici macar in gandire si trebuie sa se roage chiar pentru dusmani. Paisie Aghioritul se ruga si pentru hindusii politeisti (pagani sadea) nu-i facea albie de porci. Si a ajuns sfant. A nu fi agresiv cu pagani, eretici, atei, etc. nu intra in contradictie cu invatatura dreptei credinte. Nici a te ruga pentru ei. Erezie este sa te rogi si sa te impartasesti CU acesti pagani/eretici. Nu exista dovezi ca A. Boca s-ar fi impartasit la eretici ori ar fi slujit cu ei. Unii contemporani de-ai nostri in sutana au cam trecut linia rosie, la capitolul slujire cu ereticii, in vazul camerelor de luat vederi (adica dovezi de netagaduit) dar nu v-am vazut „executandu-i public” cu aceeasi inversunare ca pe monahul Arsenie de la Prislop.

                 Ca l-a pictat pe Francisc la Draganescu nu e suficient pentru a dovedi un trai in erezie (de fapt, nici aceasta figura pictata nu a fost expertizata tehnic de specialisti si admisa/respinsa ca autentica/falsa) Daca am fi gasit mai multe reprezentari autentice ale unui eretic – icoane si picturi din mai multe locatii – semn al unui tipar ideologic – ne-am fi putut intreba legitim, ce legatura avea cu catolicismul (papistasia). Banuirea sa de filo-papism nu sta insa in picioare, la o cercetare mai atenta. Presupunand ca pictarea lui Francisc e totusi autentica, nu se poate dovedi ca prin sfarsitul mucenicesc nu si-a recapatat posibilitatea mantuirii si sfintenia dupa greseala facuta. Nu va repeziti sa contestati aceasta posibilitate. Sfantul Iacob Persul a comis-o mult mai grav: n-a pictat o figurina de eretic intr-o biserica ci s-a lepadat public de credinta in favoarea paganismului, a calcat crucea in picioare si s-a pus sa jertfeasca zeilor, pentru a-si pastra functia in stat. Revenirea sa la credinta (la insistentele mamei si sotiei) s-a facut pe cale muceniceasca si sfintenia sa nu poate fi contestata azi.

                 Daca va treziti sa contestati sfarsitul mucenicesc al lui A. Boca, va loviti de evidente grele – la inhumare, avea mainile zdrobite, acoperite; numai un deget intreg era expus. Tortura, la un om batran de aproape 80 de ani duce la deces in chinuri. Doar unii mai tineri si in putere ar fi avut sanse de supravietuire. Si ca s-o terminam odata si cu magii si vrajitorii – Sfantul Ciprian cu ce se ocupa inainte de venirea la credinta si mucenicie? Cu folosirea de draci, vraji si alte potlogarii in chinuirea si spre necazul altora?!? S-o terminam si cu presupusa relatie fabricata de securitate cu Julieta sau cum s-o fi chemat – Sfanta Maria Egipteanca a avut o viata in deplina curvie si desfrau – a venit la credinta, si prin mare nevointa (fara ajutorul muceniciei) a primit iertarea si sfintenia. Presupunand, prin absurd, ca parintele Boca ar fi facut toate ciudateniile de care e acuzat, acestea sunt de sute de ori mai mici in gravitate decat au facut sfintii mai sus mentionati. Daca aceia au primit iertarea si sfintenia prin nevointa ori marturisire si martiriu, cine are tupeul sa conteste posibilitatea ca prin mucenicie, A. Boca sa fi primit si el iertarea pentru (presupusele) pacate mari de care e acuzat? Terminati cu judecata, ca nu sunteti Hristos cel fara de pacat pe pamant, sa puteti dispune cine se duce in iad si cine in rai… Mare grija sa nu cumva sa va intalniti cu parintele respectiv pe lumea cealalta, el in ceata dreptilor si voi in fundul haznalei celei imputite…
                 E valabil pentru toți contestatarii „înspumați” ai marilor duhovnici…

                               cristi o. said, on aprilie 23, 2015 at 2:15 am
     
                  Nu mai folositi cuvinte inspirate din mass-media masonica (ma refer la „arsenist – arsenisti”) dupa modelul basisti-antibasisti/pontisti etc. Creati diviziune intre oameni impartindu-i in categorii, pe criterii stabilite total arbitrar. Daca nu va place multimea de oameni care ajunge la Prislop, impacati-va cu ideea. Nu aveti ce face. Chiar daca il interziceti pe Boca, nu obtineti decat contrariul – mai multa lume il va urma! Nu a reusit un regim totalitar, plin de resurse, sa-l acopere de ochii lumii pe acest calugar, dvs. ce sanse aveti? Zero…

                  Daca acest monah nu e placut lui Dumnezeu, toata vanzoleala se va stinge de la sine. Timpul e singurul care scoate din mentalul oamenilor ceea ce nu e menit sa ramana pentru posteritate (la vestitul Maglavit s-a imbulzit mai multa lume ca la A, Boca – vedeti acum cati se mai duc ori cati mai au habar ce-a fost acolo…) Nu va repeziti cu erezia arianista – ea n-a rezistat timpului datorita „mentalului colectiv” ci ierarhilor cazuti in erezie care i-au tras si pe oameni dupa ei. Nici pe timpuri, nici azi, oamenii, la modul general, nu se ocupa de fineturi teologice. Isi urmeaza doar, pastorii… – Mai bine v-ar preocupa manevrele patriarhiei de cuplare la catolici. Adica de cadere in erezie papistasa. In fiecare an se mai avanseaza cateva trepte. Incet, incet liturghia devine mai scurta, se folosesc expresii straine de duhul dreptei credinte, s-au modificat psalmi, se amesteca icoane necanonice de inspiratie papistasa, statuete, unii preoti folosesc biblii sectare (nu ca aia scoasa sub Daniel n-ar fi suferit interventii…) – tot tacamul…

                  Chiar daca Biserica lui Hristos nu va fi biruita, multi se vor duce dupa pastorii lor filo-papisti/ecumenisti in unirea cu Roma. Am banuiala sumbra ca se vor pierde de cateva mii de ori mai multi ortodocsi in „mariajul” ecumenist decat se duc in pelerinaje pe la Prislop… Cruciada donquijotesca pe care o duceti impotriva „fantomei” monahului Boca din constiinta oamenilor, e complet lipsita de o baza solida si, prin urmare, rezultatul va fi, intr-un caz fericit pentru dumneavoastra, nul. Ma tem insa, ca veti reusi exact contrariul: veti trimite, involuntar, cateva sute de curiosi in plus pe an, la mormantul parintelui respectiv. Unde apar dezbateri aprinse, hop si curiosii… Si nu „arsenistii” au inceput-o… Demersul tuturor contestatarilor e lovit de penibil nu pentru ca toti ar fi rau intentionati. Hiba uriasa in acest mecanism „demitizant” sunt probele subtiri, neconcludente ori false, amestecate cu elemente reale. Lupta pentru adevar se duce doar cu adevaruri nu minciuni ori amestecatura. Marea aberatie care arunca totul in derizoriu este „dialogul” procesat digital si atribuit, pe nedrept, marilor duhovnici A. Papacioc si I. Balan. – Zilele astea au avut loc in Bucuresti o serie de tentative de inselaciune prin metoda „telefonul”. Intr-unul din cazuri, dejucat cu succes, infractorul, un malac de 2 metri, trecut de 40 de ani, vorbea cu parintii unui copilas de 8 ani, folosind vocea copilului!!! Dialogul s-a desfasurat in timp real, adica vocea individului era procesata instantaneu de un computer portabil/laptop. Ambii parinti, nu au putut face absolut nicio diferenta intre vocea reala a copilului si vocea infractorului, modificata electronic, pe baza unui esantion de voce obtinut de la copil, cu un reportofon ascuns, cu cateva zile mai devreme. Sansa a fost un vecin politist, la curent cu ce se intampla, si copilul care s-a intors mai devreme de la joaca. – asa ca idiotul se dadea drept copilul oamenilor, spitalizat de urgenta, cand copilul lor era langa ei! Restul e „can-can” cu mascati… –

                Am adus in discutie acest fapt, proaspat din lumea reala, ca sa va tai pofta de a va agata de materiale audio ori alte elemente, unele contrafacute inca din timpul securitatii, neverificate de experti, pe post de „probe” ale unor acuzatii grave. (nu ca nu s-ar observa din avion erorile tehnice de montaj ale „dialogului” duhovnicilor – dovada a neprofesionalismului falsificatorilor). Daca totusi doriti cu ardoare sa va continuati „cruciada anti-Boca”, cel putin, faceti-o la modul profesionist! Adunati probe cat mai multe, din toata activitatea si viata parintelui, din arhivele CNSAS,etc, munciti cativa ani la documentare, din toate sursele posibile, apoi dati spre expertiza tehnica, in scopul autentificarii/eliminarii falsurilor, materialele pe care le aveti ca dovezi, obtineti toate documentele oficiale necesare si deschideti o dezbatere publica, cu un dosar „beton”. Abia atunci veti fi luati in serios de publicul larg! Altfel, demersul dvs. e un simplu articol de tabloid, tratat ca atare, adica un fas pe care lumea il uita repede… E valabil si pentru dvs. si pentru ceilalti contestatari. Cand se aduc in discutie fapte si acuze la adresa unui personaj, devenit, inevitabil, parte din istoria de dinainte si din timpul regimului comunist si a prigoanei impotriva poporului roman si a credintei, istoria temnitelor comuniste, nu ne putem juca deloc cu vorbele… Poporul roman a suferit o incercare permanenta de mistificare si alienare a istoriei si adevarului istoric din partea dusmanilor, iar tentativele actuale de a scoate in fata adevaruri trunchiate, distorsionate ori fabricate, din mandrie, superficialitate, iresponsabilitate ori chiar rautate sunt o crima morala.

                            cristi o. said, on aprilie 24, 2015 at 3:56 am
     
                 Pai cine isi baga coada sa faca tulburare? Nu ala cazut pe veci ca un fulger drept in fundul iadului?! Ala e dusmanul! Ca lucreaza prin unii oameni si slabiciunile lor, asta nu-i o noutate… Cred ca trebuie sa ne obisnuim si cu altele mai urate… Pana la prigoana fizica vom avea parte de tulburarea mintii si mormane de ispite si inselatorii. Nu vedeti ca deja s-a acutizat prezenta intrusilor, lupi in piei de oaie, care ii acuza pe altii ca sunt lupi in piei de oaie… Curat casa de nebuni, coane Fanica! …vorba lui Pristanda…

                 Eu zic sa nu disperam. Dreptcredinciosii adevarati, nu se tulbura si nu se clintesc la smintelile insuflate de duhurile necurate – sa luam exemplu de la mucenicii din inchisori – majoritatea din noi n-ar supravietui 24 de ore in regimul de reeducare de la Pitesti din cauza credintei noastre slabe. Ei cum au rezistat? I-au facut loc lui Hristos, definitiv, in sufletele lor si vrajmasul, cu toate nebuniile si inselatoriile nu i-au mai putut birui… Au fost si din cei care au cazut, dar s-au ridicat mai intariti, asemeni Par. Calciu… Palmele pe care i le dau acestia parintelui Arsenie si le dau lor, fara sa realizeze… Sunt de plans acestia… Daca pe insusi Mantuitorul l-au palmuit fariseii, de ce ne mai miram ca fac asta si cu un parinte monah…

                  Trebuie sa fim fermi dar sa ne rugam pentru ei, caci sunt in mare pericol sa se duca pe apa sambetei si sa traga dupa ei pe altii, cu toata „cruciada” lor fariseistica insuflata de draci. Desi avem tendinta sa ne simtim agresati de asemenea comportamente si manifestari, ar trebui sa nu le acoperim! Raul nu trebuie ascuns, trebuie expus la lumina! Gunoiul nu se ascunde sub pres pana se fac movilite si te impiedici de ele, ci se curata. Chiar daca, temporar, trebuie sa mai pui si mana pe bat sa bati energic covorul… Daca niciodata nu luam contact cu tulburarea, ocara, vorba inveninata, sminteala etc. cum ne vom antrena sa facem fata la ce ne asteapta intr-un viitor mult mai incetosat?!

                 Am fost facut „arsenist”… Sincer, abia acum realizez ca nimeni nu mi-a mai facut vreodata, un asemenea compliment! M-au facut „ratacit”… Multumesc!!! M-ati ajutat sa vad ca ratacesc in maruntisuri in loc sa ma rog zilnic parintelui Arsenie sa mijloceasca pentru noi si pentru voi! M-au facut „inselat”… Pai, daca l-au facut pe parinte „inselat” – el care a salvat mai multe suflete decat pot eu, un nimeni, sa numar, inseamna ca si acesta e un mare compliment. Multumesc inca o data!!! Ma inselasem, intr-adevar. Credeam ca stiu destule despre monahul Arsenie de la Prislop. Abia acum imi devine totul clar – E SFANT! Nu sar dracii impotriva celor pe care deja ii au ci impotriva alora pe care nu-i au in mana… Nu se poate altfel… Multumesc din suflet pentru toate ocarile, tampeniile, aiurelile si smintelile varsate pe aici care m-au facut sa vad mai bine adevarul! M-au fortat sa-mi amintesc toate experientele personale si ajutorul nemeritat, primit rapid in momente de cumpana de la acest mare SFANT! Mi-am adus aminte si de drumul spre pierzare, ura, lacomie, carduri, cipuri, bani, ateism, pe care pornisem candva din lipsa de orientare. Acest SFANT m-a putut opri din desfrau si mi-a aratat ca nu exista sfinte taine si mantuire in afara Bisericii, Una Sfanta Soborniceasca si Apostoleasca, ce iL are ca stapan pe Iisus Hristos – Dumnezeu si Om.

                Tot datorita parintelui Arsenie am ajuns sa cunosc ori sa ma apropii de multi alti sfinti: Nectarie de Eghina, Serafim de Sarov, Sf. Nicolae, Sf. Martiri Brancoveni, Sf. Stefan cel Mare, Efrem cel Nou, Sf. Luca al Crimeii, Sf. Cuvioasa Parascheva, Sf. Maria Egipteanca, Ioan de Kronstadt, Sf. Ioan Botezatorul, Sf. Arhangheli, Sf. Ciprian, Sf. Stelian, Sf. Filofteia, Sf. Xenia, Ioan Rusul, Sf. Trifon, Valeriu Gafencu si Sfintii Inchisorilor, Ilie Lacatusu, Iustin Parvu, Par. Calciu, Sf. Ilie, Sf. Vasile cel Mare, Ioan-Gura-de-Aur, Sf. Apostol Andrei, Sf. Luca, Sf. Calinic, Sf. Dimitrie, Sf. Grigorie Decapolitul si multi, multi altii, pe langa care treceam total indiferent. Mi-am dat seama ca nu-mi ajunge o viata sa-i cunosc pe toti… Asta e o bogatie pe care nicio erezie din lume n-o poate egala ori substitui… Si un inselat de draci nu putea sa ma impinga spre asa ceva; poate doar sa ma indeparteze. Marturisesc ca m-am suparat cand am vazut folosit termenul de „arsenist” in acceptiune pur lumeasca, inspirat de apelativele basist/antibasist – si ele izvorate din tenebrele urat mirositoare ale politicii. Dar prefer, de o mie de ori, sa fiu facut de altii „arsenist” si sa ma duc periodic la mormantul parintelui decat sa ma fac eu fariseu si judecator al sfintilor si sa ma duc, Doamne fereste!, definitiv in slujba celui rau!

                                   CELELALTE COMENTARII LE GĂSIȚI ÎN ARTICOL:

                 https://saccsiv.wordpress.com/2015/04/07/video-nu-cascati-gura-la-ratacirile-duhovnicului-nifon-de-la-manastirea-prislop/

    Apreciază

    Răspunde
    1. Marya.fly

      Pe cand confruntarea ? Vorbesc foarte serios . Sper cu ajutoru lui Dumnezeu sa pun capat acestei secte , sau macar sa lamuresc pe cei care din naivitate au cazut in aceasta capcana. Canonizarea lui Boca ar insemna legalizarea vrajitoriei de catre B.O.R. Ar fi mai grav decat canonizarea unui ecumenist. Daca va fi ingaduit sa mai avem parte de un patriarh curat ortodox A. B. va fi anatematizat. Asa ca nu-l criticati pe Pf. Daniel, el e interesat doar de bani si astfel va faceti de cap cu propaganda lui Boca.

      Apreciază

      Răspunde
      1. Radu Iacoboaie Autor post

        Dar până acum ce-a fost după părerea dumitale? O simplă tatonare a terenului? N-a fost o confruntare de idei și de atitudine? VREI SĂ AI MAI MULTĂ AUDIENȚĂ, DACĂ SE POATE LA TELEVIZIUNE? ȘI DESPRE CE SECTĂ VORBEȘTI? OARE TU CA PREOT NU ȘTII CE ESTE ACEEA O SECTĂ? FIECARE SECTĂ ARE UN GRUP COMPACT DE ADEPȚI, UN PATRIMONIU, ARE PERSONALITATE JURIDICĂ, SPRIJIN DE LA MINISTERUL CULTELOR ETC…

        Apreciază

      2. Radu Iacoboaie Autor post

        Și apoi, dacă eu sunt sectant cum susții, atunci tu trebuie să fii cel mai mare mason din România… Voi credeți că veți reuși să-l scoateți din conștiința și inimile oamenilor pe un sfânt al românilor, părintele Arsenie Boca? DE UNDE ACEASTĂ OBSESIE A VOASTRĂ? ASTA ESTE DIRECTIVA DE LA PATRIARHUL DANIEL CIOBOTEA ȘI ÎPS Pimen?…

        Apreciază

      3. Radu Iacoboaie Autor post

        NU AM NIMIC DE PIERDUT SAU DE CÂȘTIGAT… SUNT DE ACORD CU ORICE TIP DE CONFRUNTARE… PĂCAT CĂ UN PREOT VINE CU ASTFEL DE IDEI CIUDATE… DACĂ ERAȚI PROFESORUL DE FILOZOFIE EMIL MOISE DE LA BUZĂU MAI ÎNȚELEGEAM… PENTRU CĂ ESTE LIBER CUGETĂTOR, ADICĂ ATEU ȘI LUPTĂ PE FAȚĂ ÎMPOTRIVA RELIGIEI ȘI INDIRECT CU DIVINITATEA. AȘA AȚI PRIMIT ORDIN DE MAI SUS?

        Apreciază

      4. o oarecare

        Sperati degeaba. Nu veti reusi. Imi vine sa rad cand vad cum va inversunati impotriva parintelui Arsenie Boca. Pur si simplu nu va pot lua in serios. Iertare.

        Apreciază

    1. Radu Iacoboaie Autor post

      Marya.fly. este de fapt preotul acela Gheorghe Anițulesei din Rădăuți, vreun ucenic poate al ÎPS Pimen din Suceava… Un preot care a vorbit împotriva masoneriei (în filmulețe pe youtube, comentarii pe bloguri) dar la fel de mult și împotriva părintelui Arsenie Boca…

      Apreciază

      Răspunde
      1. Radu Iacoboaie Autor post

        CHIAR AȘA, FRATE SACCSIV, NU-I RĂSPUNZI ,,FRATELUI” ANDREI-D?

        ,,andrei-d said, on aprilie 25, 2015 at 9:47 pm

        saccsiv,
        iertare, dar tu de ce nu iei apararea parintelui Antim si Anitulesei? Nu ti se par chiar deloc in duhul ortodoxiei? Ca multi frati par a fi si doar bolborosesc aici pe net, dar aia sunt preoti pana la urma urmei, si din cate observ nu au de gand sa lase deloc garda jos cu ecumenismul si nici nu accepta abaterile din Biserica! Ce spui, merita un pic de aparare sau lasi arsenistii sa ii batjocoreasca?”

        Apreciază

  7. Marya.fly

    Daca consideri ca esti in adevaru bisericii de ce cauti justificari, acuzatii , insinuari ? Eu te chem la Radauti la o cateheza , pe toti arsenistii . M-as bucura sa va pot aduce in staulul bisericii, va spun asta fara rautate ci din datorie preoteasca. asa ca nu ratati ocazia , ca s-ar putea sa aveti raspuns greu la Judecata pentru ca a-ti refuzat imbisericirea.

    Apreciază

    Răspunde
    1. o oarecare

      Nu de cateheze avem nevoie, ci de rugaciune. Asadar, rugati-va pentru noi, daca credeti ca gresim. Rugati-va sa se faca voia lui Dumnezeu in toate. Voia lui Dumnezeu, nu a noastra, nici a dumneavoastra. Si impuneti-va sa o acceptati asa cum este ea.

      Apreciază

      Răspunde
      1. Radu Iacoboaie Autor post

        ,,Pe buna dreptate, Biserica de la Draganescu a fost numita “Capela Sixtina a Ortodoxiei Romanesti”. O pictura ca a Parintelui Arsenie nu se mai gaseste nicaieri in lume, este o pictura unicat, originala, care ne vorbeste de lucrurile viitoare. Pictura Parintelui Arsenie este o pictura vizionara. Sfintia sa, prin anumite simboluri, a anticipat evenimentele ce vor urma. Chiar si ce s-a intamplat la New York, cu turnurile gemene in flacari, a fost prevazut de Parintele Arsenie in pictura de la Draganescu. Totul este sa studiezi cu multa atentie si responsabilitate, ca sa poti intelege mesajul acestor picturi. Pictura Parintelui Arsenie Boca anticipeaza viitorul si ne pune in legatura cu Divinitatea. Chiar si cand nu este slujba in biserica, sfintii de pe peretii bisericii slavesc pe Dumnezeu, asteptand momentul liturgic al Sfintei Liturghii, atunci cand se prefac painea si vinul in Trupul si Sangele Domnului nostru Iisus Hristos.

        – Probabil sunt in pictura Parintelui Arsenie si unele mesaje pe care nu le intelegem acum, dar al caror sens se va descoperi cu timpul.

        – Asa e. Noi nu stim tot ceea ce a descris Parintele Arsenie in pictura sa, dar cu timpul se va vedea. Va trebui studiat cu toata atentia pentru a afla ce-a gandit Parintele in acea vreme cand a pictat la Biserica din Draganescu.”

        PENTRU MAI MULTE DETALII: http://www.sfatulbatranilor.ro/threads/7996-Pr-Arsenie-Boca-pictura-bisericii-de-la-Draganescu

        Apreciază

Lasă un comentariu