PREGĂTIȚI TEMEINIC ARGUMENTELE ÎMPOTRIVA INTRODUCERII CĂRȚILOR DE IDENTITATE ELECTRONICE CU CIP RFID CERUTE DE BRUXELLES PENTRU ACCESUL ÎN SPAȚIUL SECURIZAT SHENGEN!

  

http://www.rostirea.ro/news/argumente-contra-documentelor-biometrice-si-a-rfid-urilor

15 gânduri despre „PREGĂTIȚI TEMEINIC ARGUMENTELE ÎMPOTRIVA INTRODUCERII CĂRȚILOR DE IDENTITATE ELECTRONICE CU CIP RFID CERUTE DE BRUXELLES PENTRU ACCESUL ÎN SPAȚIUL SECURIZAT SHENGEN!

  1. Radu Iacoboaie Autor post

    Intrați vă rugăm pe acest blog MIȘCAREA PENTRU APĂRAREA ORTODOXIEI ŞI A ROMÂNIEI la Meniul de sus şi accesați LUCRĂRILE AUTORULUI. Veți găsi o antologie DE CE RESPINGEM CATEGORIC CARDURILE DE SĂNĂTATE ŞI ACTELE BIOMETRICE (CU CIP RFID)… şi alta intitulată LUPTAȚI ÎMPOTRIVA SCLAVIEI ELECTRONICE!

    Mai multe detalii tot în Meniul blogului la secțiunea CIPURI RFID…

    Apreciază

    Răspunde
  2. Apa trece, pietrele rămân.

    Eu as vrea sa particip, dar perioada de înscriere a expirat… Am trimis un mail pentru înscriere azi, dar cred ca e deja târziu.

    Apreciază

    Răspunde
  3. Radu Iacoboaie Autor post

    Eu am trimis întâi mesajul la numărul de telefon:

    Bună ziua. Confirm participarea mea la dezbaterea publică de miercuri, 26 iulie 2017, privind introducerea cărților de identitate electronice.

    Iacoboaie Radu, din municipiul Pitești

    Apreciază

    Răspunde
  4. Apa trece, pietrele rămân.

    Am sunat acum și mi s-a spus ca înscrierile s-au terminat la ora 14.00. Mi s-a confirmat ca sunt înscrisă. Probabil se tine seama de mesajele trimise.

    Apreciază

    Răspunde

Lasă un răspuns

