TEMA DE AZI A EMISIUNII – UNII ÎNTREABĂ, ALȚII RĂSPUND (Vineri, 30 iunie 2017): CREDEȚI CĂ HOMOSEXUALITATEA ÎNSEAMNĂ NORMALITATE?… MÂINE DIMINEAȚĂ, LA CLUJ VA AVEA LOC O PARADĂ GAY SAU MARȘUL HOMOSEXUALILOR IAR EPISCOPIA ORTODOXĂ DIN ZONĂ NU SE OPUNE…

 

         E FOARTE GRAV CE SE ÎNTÂMPLĂ FRAȚILOR! MASONERIA TRECE LA UN NOU ATAC DISCRET ÎMPOTRIVA CELOR TREI MARI PILONI AI SOCIETĂȚII: FAMILIA, ŞCOALA ŞI BISERICA…

http://m.activenews.ro/stiri-locale/Credinciosii-din-Cluj-sunt-invitati-la-Catedrala-pentru-o-%E2%80%9ERugaciune-pentru-Cluj-Napoca-noua-Sodoma-.-Arhiepiscopia-Clujului-Biserica-este-oricand-dispusa-sa-ierte-si-sa-ofere-indreptare-celor-cazuti-in-pacat-144355

          MIȘCAREA PENTRU APĂRAREA ORTODOXIEI ŞI A ROMÂNIEI 

Anunțuri

39 de gânduri despre „TEMA DE AZI A EMISIUNII – UNII ÎNTREABĂ, ALȚII RĂSPUND (Vineri, 30 iunie 2017): CREDEȚI CĂ HOMOSEXUALITATEA ÎNSEAMNĂ NORMALITATE?… MÂINE DIMINEAȚĂ, LA CLUJ VA AVEA LOC O PARADĂ GAY SAU MARȘUL HOMOSEXUALILOR IAR EPISCOPIA ORTODOXĂ DIN ZONĂ NU SE OPUNE…

    1. Mihaela Negoita

      Cu inima învârtosată de păcate, „privim si nu vedem, auzim si nu întelegem” că războiul pe care îl bate satana împotriva lui Dumnezeu si a Hristosului său, prin mijlocirea omenească, se apropie de ultima bătălie.
      În timpul din urmă, pentru păcatele noastre, „asupra neamului omenesc au năvălit iarăsi demonii. Putem vedea că puterea, care până acum retinea manifestarea ultimă si înfricosătoare a actiunilor demonice, a fost deja luată din lume (2 Tesaloniceni 2, 7). Conceptia crestină asupra lumii nu mai există ca un tot unitar, iar satana este eliberat din temnita sa, unde îl tinea Biserica lui Hristos, «ca să ademenească neamurile» (Apocalipsa 20, 7-8) si să le pregătească pentru închinarea către Antihrist la sfârsitul vremurilor”
      javascript:

      Apreciază

      Răspunde
    2. Mihaela Negoita

      Căutaţi ce este bine în celălalt. Nu mai vedeţi răul, iertaţi. De ce este aşa? Păi, poate l-a bătut mama când era mic, l-a ascuns în dulap. Cine ştie ce are omul pe suflet, ce trecut are, ce stare de sănătate. E mai morocănos pentru că aşa-i el, dar ştii ce face el în chilia sa? Poate bate şi el metanii, plânge la icoane, îi pare rău şi cred că îi e ruşine şi lui de felul cum este şi îi e greu să vină să-şi ceară iertare.
      https://www.ganduridinierusalim.com/nu-mai-vedeti-raul-in-celalalt-cine-stie-ce-are-omul-pe-suflet-ce-trecut-are-ce-stare-de-sanatate/

      Apreciază

      Răspunde
    1. Mihaela Negoita

      Homosexualitatea
      Nu totdeauna si de catre toti, homosexualitatea a fost interpretata si aplicata la fel. Daca unele popoare antice o respingeau ca pe un defect, ca pe o pervertire a naturii sau ca un mare pacat fata de Dumnezeu, altele in schimb, au acceptat-o si chiar au cultivat-o. Daca la inceput a fost repudiata si pedepsita ca o perversiune, apoi a fost considerata boala, iar in cele din urma este acceptata ca o minoritate sexuala. Daca in Italia si Cipru este interzisa, in majoritatea tarilor europene, in numele dreptului omului, i se creeaza cadrul legal de afirmare, fixandu-se chiar si varsta de la care poate fi practicata. Astfel, in Suedia copiii de 15 ani pot sa-si practice liber aceasta aptitudine sexuala. In Elvetia, la 16 ani; iar in Franta la 18 ani.
      Pentru a intelege mai bine aceste pozitii contradictorii se cuvine sa facem o privire comparativade ansamblu intre mentalitatea lumii vechi si mentalitatea omului modern, iar apoi sa vedem care este pozitia Bisericii Ortodoxe fata de homosexualitate.
      Homosexualitatea in Vechiul Testament
      Pentru iudeii monoteisti, cunoscatori ai voii si poruncii adevaratului Dumnezeu, desfraul era un pacat. E firesc, apoi ca intr-un stat teocratic, acest pacat, considerat delict antisocial, sa fie aspru pedepsit. In acest context, homosexualitatea era considerata ca o intinaciune in fata lui Dumnezeu, atragand blestemul Lui, asemenea impreunarii cu dobitoacele (Leviticul 18, 22.23), fiind pedepsita cu moartea (Leviticul 20, 13.16). Atat de mare uraciune era acest pacat in fata lui Dumnezeu, incat locuitorii cetatilor Sodoma si Gomora au fost osanditi la pieire slobozind peste ei Dumnezeu ploaie de pucioasa si foc din cer. (Facerea 19, 24). De aici si numele pacatului de sodomie, dupa numele cetatii distruse.
      https://m.crestinortodox.ro/morala/homosexualitatea-70896.html

      Apreciază

      Răspunde
    2. Mihaela Negoita

      Mă supăr doar când vreau eu
      Un călugar era irascibil. Se supăra foarte repede, aproape din orice. Deşi se ruga neîncetat lui Dumnezeu să îl scape de supărare, de fiecare dată când se ridica de la rugăciune, se mânia pe unul dintre fraţi. La un moment a îndrăznit să-I spună lui Dumnezeu: „Doamne, nu Te-am rugat eu să mă scapi de supărare? De ce mă laşi să mă cert cu fraţii aşa des?”. Dumnezeu i-a răspuns: “Cum vrei tu să exersezi refuzul supărării fără materie primă? Nu Mi-ai spus tu să te scap de supărare? De aceea îţi trimit mereu pe cineva, ca să ai ocazie să nu te superi chiar dacă îţi dă motiv. Tu poţi să înveţi să înoţi într-un bazin fără apă? Tot aşa este şi cu răspunsul Meu la rugăciunile tale! Numai tu eşti stăpân pe reacţiile tale”. Călugărul s-a luminat şi de atunci îşi spunea mereu: „Mă supăr doar când vreau eu”. Şi aşa a scăpat călugărul de supărare.
      ” Te caut, nu Te simt, dar Te întâlnesc mereu ”
      În miezul unei nopți de primăvară, un tânăr creștin-ortodox, care se ruga în fața unui altar, în genunchi, lângă câteva icoane și cărți sfinte, într-o cămăruță mică foarte sărăcăcioasă, atât de umilă, încât avea o gaură mare în tavan şi era neîncălzită și neelectrificată, printre lacrimi, aprinzând 7 lumânări, deznădăjduit din cauza faptului că niciodată nu L-a putut simți pe Dumnezeu, deși dintotdeauna L-a căutat, a început să se roage timid: „Doamne, dacă într-adevăr exiști, permite-mi să Te simt, să Te întâlnesc, să Te găsesc; Doamne, vorbește-mi!” Afară a început să plouă; picăturile de ploaie acompaniau suav o pasăre, care s-a oprit din zbor în dreptul ferestrei camerei băiatului, cântând, însă băiatul nu a auzit-o. Dumnezeu, astfel, i-a „vorbit”!
      https://m.crestinortodox.ro/morala/homosexualitatea-70896.html

      Apreciază

      Răspunde
    3. Mihaela Negoita

      Întrebare: De ce Biserica Ortodoxă se opune atât de categoric și de ferm homosexualității? Nu mă refer numai la paradele homosexualilor, cărora eu nu le văd rostul, deși sunt o femeie care am relații cu altă femeie. Dar prin ce suntem noi diferiți față de ceilalți? De ce suntem considerați mai păcătoși decât ceilalți? Suntem și noi oameni. Pentru ce atunci atâta negare? Mulțumesc.
      Răspuns:Sfinții Părinți ai Bisericii ne învață să disociem păcatul de omul păcătos, al cărui suflet este bolnav și are nevoie să fie vindecat de o boală gravă. Ne îndurerăm pentru asta. Cu toate acestea însă este greu să vindeci pe cineva care stăruie în orbirea lui și nu vede starea catastrofală în care se află.
      Scripturile spun că orice transgresare a Legii dumnezeiești e păcat (In. 1, 3-4). Domnul și Creatorul a dăruit harisme speciale, trupești și sufletești, bărbatului și femeii, ca să se completeze reciproc și să fie una. Evanghelia ne încredințează că nunta ca unire strânsă a vieții între bărbat și femeie a fost statornicită de Dumnezeu de la începutul creației. În acord cu planul Creatorului sensul și scopul nunții este mântuirea comună, ajutorul reciproc, lupta comună și unirea firească pentru nașterea și creșterea copiilor.
      https://doxologia.ro/viata-bisericii/reflectii/de-ce-biserica-ortodoxa-se-opune-homosexualitatii

      Apreciază

      Răspunde
  1. nu ecumenism

    Paterea mea e ca aveti dreptate, d-le Radu: a. boca nu e vrednic sa fie canonizat, la cate erezii a scris si a pictat, necaindu-se public pt astea. Ca s-a mantuit, nu stim noi, dar sfant sigur nu, prea multe semne de intrebare a lasat in urma.

    Apreciază

    Răspunde
  2. Mihaela Negoita

    Subiectul este dificil pentru ca a implicat atatea controverse. In ultimii ani am fost martorii unei polarizarii intre cei care confunda „orientarea” homosexuala cu comportamente specifice, alaturi de condamnarea persoanei respective, si cei care afirma ca homosexualitatea este neutra din punct de vedere moral si, prin urmare, ea este „alternativ un mod de viata viabil”. Cei care se considera ca facand parte din miscarea homosexual lesbiana sunt intr un conflict adanc cu cei care apara valorile traditionale (exclusiv unirile heterosexuale in cadrul mariajului). Conflictul s a largit in sfera publica prin cererile homosexualilor si ale lesbienelor, care si doresc o legislatie speciala care sa permita casatoriile „homosexuale”, adoptiile in cadrul acestora si un acces fara restrictii la cazare si angajare. In cadrul Bisericii, problema esentiala a dezbaterii este legata de accesul homosexualilor activi la serviciul divin (la Taina Preotiei). Conflictul este sporit de limbajul folosit de „homofobi” (epitete care ii denigreaza pe homosexuali si acuza comportamentul homo erotic) si „homofili” (acuze de „homofobie” si „heterosexism patriarhal” aduse fara discriminare celor care nu sunt de acord cu ei).
    Homosexualitatea este definita de regula ca o „atractie psihosexuala predominanta si persistenta fata de membri ai aceluiasi sex”. In general, termenul desemneaza atat dorinta sexuala pentru o persoana de acelasi sex, cat si comportamentul legat de aceasta dorinta. Unele studii clinice recente au aratat ca homosexualitatea este conditionata de factori multipli: fiziologici, psihologici, genetici si sociali. Este inca greu de precizat relatia reala intre „natura” si „educatie”…
    http://www.crestinortodox.ro/carti-ortodoxe/darul-sacru-vietii/homosexualitatea-79883.html

    Apreciază

    Răspunde

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s