SÂMBĂTĂ, 24 IUNIE, ESTE ZIUA CÂND PRĂZNUIM LA SUCEAVA PE SFÂNTUL MARE MUCENIC IOAN CEL NOU. DACĂ PUTEȚI, MERGEȚI FRAȚILOR LA ACEASTĂ SFÂNTĂ MĂNĂSTIRE DIN BUCOVINA…

16 gânduri despre „SÂMBĂTĂ, 24 IUNIE, ESTE ZIUA CÂND PRĂZNUIM LA SUCEAVA PE SFÂNTUL MARE MUCENIC IOAN CEL NOU. DACĂ PUTEȚI, MERGEȚI FRAȚILOR LA ACEASTĂ SFÂNTĂ MĂNĂSTIRE DIN BUCOVINA…

  1. Radu Iacoboaie Autor post

    IISUS HRISTOS ESTE DUMNEZEU!

    O veste incredibila, direct din Egipt!!!
    Un arab musulman egiptean și-a omorat nevasta pentru ca a surprins-o citind Evanghelia. Dupa ce a asasinat-o, a ingropat trupul ei intr-o cripta (conform traditiei egipteane); acolo si-a ingropat bebelusul (o fetita nou nascuta) si fiica lui de 8 ani, ambele vii. A anuntat politia ca un hot i-a atacat și asasinat familia, pe care o îngropase din cauza mirosului (pentru ca trecuseră multe zile). Dupa 15 zile un unchi din familia lui a murit, iar familia a decis sa-l ingroape in aceeasi cripta. Deschizand cripta, au gasit fetita de 8 ani si bebelusul in viata. Toata tara a ramas uimita, iar asasinul este condamnat la pedeapsa cu moartea conform legii egiptene. Politia a intrebat fetita cum a reusit sa supravietuiasca, ea si surioara ei? Ea a raspuns cu naturalete: „Un Om imbracat in haine albe sclipitoare si cu rani in maini, venea zilnic si-mi da de mancare. Apoi o trezea pe mama ca sa ii dea piept surorii mele. O jurnalista egipteana, i-a luat interviu fetei. Fetita a marturisit astfel televiziunii: „A fost Iisus, Cel despre care m-a invatat mama mea, El e cel care ne-a ingrijit. Ranile care le avea in maini, erau la fel ca si cele despre care mama mea imi povestea ca i le-au facut cand L-au rastignit, dar El e viu. Eu L-am vazut și m-a salvat pe mine și pe surioara mea”. A ramas clar pentru toata tara ca fetita nu putea inventa asa ceva, ca de fapt au trait o adevarata minune. Liderii musulmani au munca foarte dificila in a explica aceasta intamplare. (prin prisma credintei musulmane nu se poate explica). Cu aceasta marturisire, exista certitudinea ca Iisus extinde si azi cuvantul Lui in chip minunat, mesajul sau si iubirea Lui pentru toti oamenii si chemarea la crestinism, la mantuire.

    Apreciază

    Răspunde
  2. Mihaela Negoita

    Cu toate că ştiinţa a înaintat atât de mult şi a făcut un progres atât de mare, chipurile ca să ajute lumea, fără să-şi dea seama ea distruge lumea.
    Dumnezeu a lăsat pe om să-şi facă de cap, pentru că nu Îl ascultă şi astfel el se loveşte singur în cap. Omul se distruge singur prin cele ce face. Ce au izbutit să facă oamenii secolului XX cu civilizaţia lor? Au zăpăcit lumea, au poluat atmosfera, toate. Atunci când roata iese de pe ax, se roteşte mereu fără scop. Tot astfel şi oamenii, dacă ies din armonia lui Dumnezeu, se chinuie.
    Odinioară oamenii sufereau din pricina războiului, astăzi suferă din pricina civilizaţiei. Atunci plecau din oraşe la sate din pricina războiului şi trăiau cu o bucată de pământ. Acum vor pleca din oraşe din pricina civilizaţiei, pentru că nu vor mai putea trăi în ele. Atunci războiul aducea moarte. Acum civilizaţia aduce boală.
    https://www.aparatorul.md/cuviosul-paisie-aghioritul-civilizatia-este-buna-dar-ca-sa-ajute-trebuie-sa-se-civilizeze-si-sufletul/

    Apreciat de 1 persoană

    Răspunde
  3. Mihaela Negoita

    Doamne, Dumnezeul meu, Cel ce singur ești bun și de oameni iubitor, singur bun și blând, singur adevărat și drept, singur îndurat și milostiv, să vină puterea Ta peste mine, netrebnicul robul Tău, și să mă întărească cu bunăvestirea dumnezeieștii Tale învățături! Așa, Stăpâne, Iubitorule de bine și Iubitorule de milostivire, luminează‑mi cele dinăuntru ale mele și toate mădularele, cu voința Ta! Curățește‑mă de toată răutatea și păcatul! Păzește‑mă neîntinat și curat de toată spurcăciunea și lucrarea diavolească! Dăruiește‑mi după bunătatea Ta: lucrurile Tale să cuget, poruncile Tale să gândesc, în voile Tale să umblu, de frica Ta să mă tem și cele plăcute Ție să fac, până la suflarea mea cea mai de pe urmă. Ca după mila Ta cea negrăită să‑mi păzești împreună trupul și sufletul, mintea și cugetul meu, biserică nespurcată de orice cursă a potrivnicului. Doamne, Doamne al meu, acoperă‑mă cu milostivirea Ta și nu mă părăsi pe mine, păcătosul, necuratul și nevrednicul robul Tău! Că Tu, Doamne, ești sprijinitorul meu și întru Tine este lauda mea totdeauna și Ție slavă înălțăm, Tatălui și Fiului și Sfântului Duh, acum și pururea și în vecii vecilor. Amin.

    http://ortodoxia.me/psalmul-86/

    Apreciat de 1 persoană

    Răspunde
  4. Mihaela Negoita

    ” Da, știu, sunt o babă, una comunistă pe deasupra. Am crescut cu ,,bătaia ruptă din Rai” și cheia spânzurată de gât ca să pot să ies din casă pe fugă să mă proptesc moț la vreo coadă la zahăr pe cartelă sau parizer rozaliu și puțitor a usturoi, ce bun! ce bun!
    Așa-i și nu mi-e rușine să recunosc că am luat bătaie de mama și am dat ca la fasole colegilor de școală de la care am și încasat-o, că pe vremea noastră încăierările erau cinstite, scurte, intense și nu-și propuneau să umilească, doar să descarce tensiuni care, odată rezolvate, lăsau loc râsului și altor prostioare fără de care copilăria în comunism ar fi fost, probabil, un adevărat coșmar.
    Am copilărit prin pădurile de pe dealurile Moreniului pe care mergeam primăvara după ghiocei și toporași, vara după mure sau flori medicinale, coarne pt cornată sau măceșele din care mama făcea un fel de suc acidulat și ușor alcoolizat din care beam pănă mă lua pântecăraia.
    Copiii de atunci se jucau afară-n frig, dar nu era bai mare că și-n apartamente tot frig era, nu spălau fructele furate de pe dealuri sau grădini, doar le frecau de tricouri murdărite la joacă și le glojdeau așa lucioase, dar mai ales crude pe mațele goale fără a da diareza sau indigestia-n ei, se bălăceau în gârla ce despica orașul în două din zori și până seara, făcând focul cu ramuri uscate de sălcii crescute lângă apa ades mocirloasă de la ploile iuți din amonte.”
    http://teachwitch.blogspot.com/2017/06/acest-parenting-ma-doare.html?spref=fb

    Apreciat de 1 persoană

    Răspunde
  5. Radu Iacoboaie Autor post

    Sfinte Mare Mucenic Ioan, roagă-te pentru noi păcătoșii şi nevrednicii să ne întărim în dreapta credință cea lucrătoare, să fim izbăviți din toate nevoile şi necazurile, şi ca bunul Dumnezeu să dăruiască mântuire sufletelor noastre!

    Apreciază

    Răspunde

Lasă un răspuns

