NOI NU DORIM EDUCAȚIE (HOMO)SEXUALĂ ÎN ȘCOLI ȘI GRĂDINIȚE! ÎNVĂȚĂMÂNTUL DE STAT MERGE CĂTRE FALIMENT… ȘI ORTODOCȘII POT AVEA PROPRIUL LOR SISTEM EDUCAȚIONAL. – nevrednicul Radu Iacoboaie, 21 octombrie 2016

 images  index
 
           Nu trebuie să fii azi mare academician ca să observi criza profundă a societății românești în ansamblul ei și decăderea dramatică a învățământului și culturii. Un sondaj recent ne plasează în ceea ce privește calitatea învățământului din România la coada clasamentului (din circa 150 de state, suntem pe locul 125!). Și nu se întâmplă doar în sfera aceasta.
           La fel se întâmplă și pe plan duhovnicesc prin pătrunderea masivă a duhului lumesc și al ereziei ecumenismului, ajungându-se la slăbirea credinței ortodoxe și chiar la lepădarea de Hristos. La fel se întâmplă și în economia românească, aflată într-o stare reală deplorabilă, acaparată tot mai mult de către străini și corporații (multinaționale), care practic monopolizează toate sectoarele economiei și falimentează tot mai mult micii producători și comercianți români. La fel se întâmplă și în sistemul de sănătate și putem observa ușor cum starea sănătății românilor este tot mai precară și îngrijorătoare, asta în vreme ce farmaciile sunt și ele acaparate de un grup restrâns de persoane (care dețin lanțuri de farmacii peste tot în țară) și sunt mai profitabile poate chiar decât băncile… La fel și în sistemul bancar, în care capitalul străin este infinit mai mare decât cel autohton…

           Învățământul românesc înregistrează din păcate un regres tot mai mare de la un an la altul, chiar și față de perioada totalitarismului comunist de dinainte de 1989. Noi credem că proasta salarizare a personalului didactic (premeditată și susținută de politicieni), apariția manualelor alternative, schimbarea deasă a programei școlare, examenele dure pentru profesori, neconcordanța dintre discipline și nevoile pieței muncii, lipsa unei pregătiri organizate a cadrelor didactice, lipsa acută a materialelor didactice, corelate cu lipsa de perspectivă a elevilor și studenților, precum și alte lipsuri, au condus la demotivarea și demoralizarea atât a profesorilor (care pleacă din sistem), cât și a elevilor și studenților. Sistemul învățământului de stat se îndreaptă către un faliment total, produce tot mai mulți analfabeți, abandon școlar și tineri complet debusolați, care nu au altă alternativă decât să plece să muncească în străinătate… Un sistem care nu educă cu adevărat, ci mai mult îndobitocește (cu sprijinul mass-mediei) iar bagajul de cunoștințe acumulat devine complet steril și inutil.
          În acest context deloc îmbucurător, n-ar trebui oare ca ortodocșii să aibă și ei propriul sistem de educație, grădinițe și școli ortodoxe, chiar și seminarii teologice?
          După părerea noastră, ar fi ideal să avem cât de multe asemenea instituții, care să pună în centrul programei lor teologia ortodoxă și în care să existe o coerență între toate disciplinele studiate. Cum să nu bulversezi copilul dacă el învață în același timp creaționismul (că omul este făcut de Dumnezeu) și evoluționismul (că omul se trage din maimuță și speciile evoluează unele din altele)?
         Pe această temă importantă despre sistemul educațional privat s-a vorbit chiar la Radio România Actualități în seara zilei de 12 octombrie a.c. în cadrul emisiunii Biserica și societatea, moderată de inimosul domn Cristian Curte. Aici un invitat al dumnealui menționa faptul că și catolicii au sistemul lor de educație (Montessori) iar protestanții (și masonii) au sistemul Waldorf centrat pe teosofie de inspirație budistă.
         Ideea în sine a înființării de școli și grădinițe ortodoxe nu este una nouă și ea se aplică deja în unele zone ale țării. Însă sunt foarte puține la număr iar principalul obstacol este evident problemele de ordin financiar și dezinteresul unor episcopi și lideri ai comunităților locale. Este cât se poate de adevărat că ortodocșii nu dispun de posibilitățile materiale ale altora, ale francmasonilor, care au deja foarte multe policlinici și spitale private, școli și își trimit adesea copiii să studieze la universități din străinătate. Noi știm încă că francmasonii s-au îmbogățit adesea prin mijloace ilegale, folosindu-se de influența lor în politică. Exemple concrete: contracte foarte profitabile cu statul român, licitații trucate și privatizări frauduloase, jefuirea resurselor statului, monopolizarea spațiilor comerciale și a comerțului, accesul facil la fonduri europene și la finanțări din bugetul public, înșelăciuni etc.
         Educația însă este fără îndoială un domeniu vital pentru orice națiune care se respectă, care este suverană și independentă, preocupată de moralitatea societății și starea trupească și sufletească a națiunii. Iar un om educat este în primul rând un om cu coloană vertebrală, cu un sistem de valori sănătos după care se ghidează în viață. Este un om informat pentru că informația înseamnă azi putere. Un om care arată bun simț în orice împrejurare și care nu poate fi ușor înșelat și manipulat, pentru că are suficient discernământ și o gândire critică. Este un om responsabil și de nădejde în societate, capabil să-și apere la nevoie valorile, credința și țara.
         Vedem însă că tinerii sunt educați astăzi, chiar în învățământul de stat, în spiritul europenismului, multiculturalismului, globalizării, secularizării și materialismului societății de consum. Patriotismul este exclus cu totul iar naționalismul este înfierat și pus la zid ca fiind dovadă de extremism și fanatism… Atunci cum să-și mai iubească ei țara în care s-au născut? Cum să mai îmbrățișeze valorile în care au crezut strămoșii lor? Sunt tot mai marginalizate și reduse materii importante precum Istoria și Limba și literatura română, în vreme ce sunt promovate noi discipline precum Etica și Educația sexuală chiar și de la grădiniță!…
        De aceea, noi credem că EDUCAȚIA ar trebui să devină cu adevărat o prioritate națională a României și a clasei politice. Cu atât mai mult astăzi, când se văd aproape cu ochiul liber atacurile duse împotriva valorilor noastre creștine și naționale.
        Acolo unde există episcopi ortodocși încă, ar fi bine să sprijine și să binecuvânteze înființarea de grădinițe, școli gimnaziale și seminarii teologice ortodoxe. Iar acolo unde episcopii au căzut în erezia ecumenismului (masonic), inițiativa să fie luată chiar de către liderii comunităților locale interesați în supraviețuirea și revigorarea învățământului românesc pentru noile generații care vin după noi.
        Să ne rugăm bunului Dumnezeu să ne dea mulți dascăli și conducători luminați (nu iluminați) și pricepuți, cu frică de Dumnezeu și cu iubire de neam și de țară, creștini adevărați. Pentru că nu poți fi și ortodox și ecumenist de pildă… Nu poți sluji la doi domni, și lui Dumnezeu și lui Mamona…
        Iar panerezia ecumenismului, ne spun monahii aghioriți din Sfântul Munte Athos este ,,cea mai rea și mai periculoasă dintre ereziile întregii istorii a omenirii.” Sfântul Atanasie cel Mare întărește acest cuvânt: ,,Iar cel ce cade din aceasta (Biserica Ortodoxă – n.a.) nu mai poate fi (creștin – n.a.) și nici nu se mai poate numi creștin.” (extras din lucrarea ,,Biserica Ortodoxă și ecumenismul”, Sf. Iustin Popovici)
        ,,Educația este ceea ce rămâne după ce ai uitat tot ce ai învățat în școală.” (Albert Einstein)
        ,,Adevărul e stăpânul nostru, nu noi stăpânim adevărul.” (Mihai Eminescu)
                                                   MIȘCAREA PENTRU APĂRAREA ORTODOXIEI
                                               nevrednicul Radu Iacoboaie, 21 octombrie 2016

8 gânduri despre „NOI NU DORIM EDUCAȚIE (HOMO)SEXUALĂ ÎN ȘCOLI ȘI GRĂDINIȚE! ÎNVĂȚĂMÂNTUL DE STAT MERGE CĂTRE FALIMENT… ȘI ORTODOCȘII POT AVEA PROPRIUL LOR SISTEM EDUCAȚIONAL. – nevrednicul Radu Iacoboaie, 21 octombrie 2016

  1. ivanacristescu

    Datorita unor grave SCADERI ale majoritatii membrilor Sinodului BOR, increderea in BOR a scazut si va scadea proportional cu ceea ce este la ARATARE, cu ceea ce vedem EXPUS public din ce in ce mai des. FAPTELE acestor „apostoli”, nu mi-ar da ghes, nicicum, sa-mi duc copilul la o Scoală a lor!! As propune niste SCOLI in care sa fie „reeducati”, RE-CRESTINATI sinodalii BOR, mai intii!! Caci ei ne sint exemplu..VIU!! Ce invat eu de la ei, uitindu-ma la FAPTELE lor (asa cum ma indruma Hristos: „după FAPTE lor ii veti cunoaste ca sint ucenicii Mei!!”)?? Sa fiu laşă (a se vedea FAPTELE lor din Sinodul din Creta!!), sa fiu hulpavă (a se vedea „Bulele Patriarhale”, acele Circulare Bor din care rezultă impunerea de BIRURI supusilor, fara precedent in Isroria Bisericii), să fiu „tolerantă” cu sodomitii şi cîte altele… Mă-ntreb: cînd ne vom aduna, cind vom decide sa luam TAURUL din Deal de coarne si sa dam cu el de-azvîrlita?? Cînd vom alege preoţi pe cei dintre „fii satului”, asa cum era odinioară… Cînd la preotie, indiferent de rang, se va pune întrebarea: „Vrednic este?”, nu o scamatorie ieftina, cum se-ntîmplă acum, cînd se spune” „Vrednic este” si poporul murmura, teleghidat de CORUL Bocitoarelor: „Vrednic este”…. Să ne grabim, dară, să facem ŞCOLI pentru acestia ce-şi zic loruşi: PĂSTORI de SUFLETE!!! Semnat: Antoaneta Rădoi

    Apreciază

    Răspunde
    1. mihai

      Avem exemplul georgiei unde populatia a protestat impotriva indracitului francisc.
      Dar iata ce sa mai petrecut si se petrece in continuare. Supermemorandumul deja a inceput sa fie pua in aplicare, caci iata si ce se intampla unde au ajuns sectari in capul trebii, daca la noi ciolanis nu mai poate de focul poponautilor, in ucraina in catedrala sf sofia din kiev se va desfasura eurovision2017
      In serbia la novi sad va fi adunare ecumenica toate astea pe http://www.lonews.ro

      Deja bartolomeu din istambul si irineu de la beograd au liste negre cu cine va trebui caterisit, sa nu uitam ca acelas irineu la alungat pe I.p.s Artemie de kosovo toate astea pe http://www.basilica.ro

      Si in fine madam firea se da de ceasul mortii pt venirea lui kaka francisc la bucuresti se poate citi pe blogurile http://www.vremuritulburi.ro si http://www.ganduridinortodoxie.ro

      Apreciază

      Răspunde
  2. Pingback: EDUCAȚIA TREBUIE SĂ DEVINĂ PRIORITATE NAȚIONALĂ! AVEM NEVOIE DE UN BUGET MULT MAI MARE ALOCAT EDUCAȚIEI, DE PROFESORI MAI BINE PREGĂTIȚI ȘI PLĂTIȚI, DE CONSECVENȚĂ ÎN APLICAREA MĂSURILOR ȘI RESPINGEM CATEGORIC EDUCAȚIA DIGITALĂ ȘI EDUCA

  3. Pingback: EDUCAȚIA TREBUIE SĂ DEVINĂ PRIORITATE NAȚIONALĂ! AVEM NEVOIE DE UN BUGET MULT MAI MARE ALOCAT EDUCAȚIEI, DE PROFESORI MAI BINE PREGĂTIȚI ȘI PLĂTIȚI, DE CONSECVENȚĂ ÎN APLICAREA MĂSURILOR ȘI RESPINGEM CATEGORIC EDUCAȚIA DIGITALĂ ȘI EDUCA

Lasă un comentariu