MIȘCAREA PENTRU APĂRAREA ORTODOXIEI: ÎN ATENȚIA SFÂNTULUI SINOD AL BOR, PATRIARHIA ROMÂNIEI SLUJEȘTE INTERESELE MASONERIEI ANTICREȘTINE!… – 17 august 2015

images  images (1)  images (2)

         DOAR CÂTEVA ARGUMENTE CARE DOVEDESC LEGĂTURILE DINTRE MASONERIE ȘI INSTITUȚIA PATRIARHIA ROMÂNIEI:

         1 – Patriarhul Daniel Ciobotea este în mod cert un mason de rang înalt, ales încă înainte de asasinarea Patriarhului Teoctist și a fost promovat de către masonii comuniști din Securitate îndeosebi pentru implementarea ecumenismului într-o țară ortodoxă (fiind ,,plantat” la Sihăstria în preajma duhovnicului Ilie Cleopa pentru a se folosi de popularitatea acestuia și ajungând în doar 3 ani de la tunderea în monahism Mitropolitul Moldovei și Bucovinei, funcție în mod evident necesară pentru propulsarea spre cea mai înaltă demnitate, aceea de Patriarh al României): 

          https://vremuritulburi.wordpress.com/2014/07/13/patriarhul-daniel-a-fost-impus-in-romania-de-catre-masonerie-pentru-a-putea-fi-implementat-ecumenismul/;

          2 – Susținerea de către Patriarhie a ideologiei masonice ecumeniste, potrivit căreia catolicii, ortodocșii, musulmanii, evreii, budiștii, toate confesiunile creștine și necreștine se închină ,,aceluiași” Dumnezeu. Susținerea dialogului interecumenic și politicii Consiliului Mondial al Bisericilor (creat de protestanți în orașul Edinburgh la începutul secolului trecut);

          3 – Aprobarea și ,,binecuvântarea” Patriarhiei în fiecare an în luna ianuarie a Săptămânii de rugăciune în comun cu alte culte din România prin care se promovează sincretismul religios de sorginte masonic, precum și promovarea la postul de televiziune al Patriarhiei (Trinitas) a ideologiei ecumenismului și a unor membri marcanți ai masoneriei;  

          4 – Susținerea proiectului masonic de construire a unui imens complex (Catedralei Mântuirii Neamului) și în vecinătatea Palatului Parlamentului, care va sluji ecumenismului și ,,toleranței depline” între religii și popoare:

          https://raduiacoboaie.wordpress.com/2015/03/08/catedrala-mantuirii-neamului-nu-este-altceva-decat-proiectul-unui-templu-masonic-nu-arhitectura-bizantina-ortodoxa-ci-ecumenista-masonica-2/;

          5 – Tărăgănarea și împiedicarea la nesfârșit a canonizării sfinților închisorilor comuniste (Ilie Lăcătușu, Valeriu Gafencu, Arsenie Boca și mulți alții) și lipsa reacției în fața adoptării legii 217 din 2015 antilegionare promovate de iudeo-masoni precum Alexandru Florian și Institutul Elie Wiesel aflat în subordinea directă a Guvernului României, plus poziția foarte ostilă a Patriarhului față de legionari:

          http://www.apologeticum.ro/2011/11/pe-langa-ierarhii-de-azi-stiati-ca-patriarhul-teoctist-s-a-opus-canonizarii-sfantului-ilie-lacatusu-ba-chiar-regreta-si-canonizarea-sfantului-ioan-iacob/;

          6 – Darea de către PF Daniel Ciobotea de enciclice patriarhale prin care se impune scoaterea de la cinstire a sfintelor moaște și a raclelor cu sfinte moaște ale sfinților închisorilor, sub pretextul lipsei de documente sau certificate;

 

          7 – Reînhumarea sfintelor moaște ale părintelui Gheorghe Calciu-Dumitreasa, cumpărând atitudinea fiului acestuia Andrei, avocat în SUA, care a amenințat mănăstirea Petru Vodă cu mari daune morale:

          https://raduiacoboaie.wordpress.com/2015/03/06/trebuie-sa-spunem-adevarul-pana-la-capat-reinhumarea-sfintelor-moaste-ale-parintelui-gheorghe-calciu-a-fost-dictata-de-masonerie/;

 

          8 – Campaniile din umbră de denigrare a sfinților închisorilor (îndeosebi a părintelui Arsenie Boca, deși le-a adus mari venituri prin exploatarea imaginii și popularității sale, folosite în special pentru construirea Catedralei Mântuirii Neamului) și marilor duhovnici ai României pe diverse surse (ziare, posturi de radio și televiziune, bloguri și alte rețele de socializare); 

 

          9 – Obligarea preoților și clerului să nu se exprime public decât cu acordul Patriarhiei, timorarea lor pentru a nu pomeni la sfintele slujbe pe sfinții care au pătimit în pușcăriile și lagărele comuniste, precum și amenințarea cu caterisirea pentru toți preoții care au mărturisit sau vor mărturisi împotriva actelor cu cip RFID și sodomiților;

 

         10 – Atitudinea clară de acceptare a actelor biometrice (electronice) din partea Patriarhiei României, exprimată chiar public prin purtătorul ei de cuvânt, deși tehnologia RFID aplicată oamenilor este de natură demonică prin scopurile urmărite de către iudeo-masoneria mondială:

         https://raduiacoboaie.wordpress.com/?s=carduri+de+s%C4%83n%C4%83tate

 

          11 – Legăturile Patriarhului cu mari masoni ai României și acordarea unor medalii importante și distincții acestora:

          https://saccsiv.wordpress.com/2012/11/15/foarte-grav-patriarhul-daniel-a-acordat-distinctia-crucea-patriarhala-unui-mason-dr-irinel-popescu/

          http://www.ziuanews.ro/dezvaluiri-investigatii/pf-daniel-patriarh-a-batut-palma-masonica-cu-meister-klaus-135163

 

          12 – Prezența în chip simbolic a statuii domnitorului mason Alexandru Ioan Cuza pe Dealul Patriarhiei (știind că masonii au avut o contribuție importantă la Unirea Principatelor Române și au atras în jurul idealului național mulți intelectuali pașoptiști): 

          http://axa.info.ro/istorie/statuia-lui-al-i-cuza-din-fata-patriarhiei-bor/;

 

          13 – Prezența crucii lui Baphomet (a cavalerilor templieri, adică a unor masoni) și a crucii papale pe multe din bisericile restaurate în ultimele decenii în România, îndeosebi cu fonduri europene):

          https://raduiacoboaie.wordpress.com/2015/03/17/cum-se-explica-aparitia-crucii-lui-baphomet-pe-turlele-unor-biserici-din-romania-radu-iacoboaie-17-martie-2015/

 

          14 – Recunoașterea chiar de către înșiși unii masoni a apartenenței unor membri din cultul ortodox și din alte confesiuni la organizația lor (despre care știm că este profund anticreștină și ecumenistă):

          Urmăriți în acest sens următorul ,,documentar” realizat de masoni din România, îndeosebi de la min. 5. 57: Masoneria în România (DOCUMENTAR ÎN ROMÂNĂ)   https://www.youtube.com/watch?v=GaSHPAmi7b8&feature=youtu.be

          https://raduiacoboaie.files.wordpress.com/2014/08/masoneria-organizatie-religioasa-anticrestina2.pdf

 

          15 – Lipsa reacției imediate a Patriarhiei României după anunțarea deciziei Guvernului Ponta de a permite construirea unei mari moschei în vecinătatea clădirii Parlamentului (după vizita și tratamentele primului-ministru în Turcia), precum și sprijinirea fățișă a lui Victor Ponta de către Patrairhul Daniel Ciobotea în alegerile prezidențiale din noiembrie 2014;

 

          16 – INTERZICEREA MOLIFTELOR SFÂNTULUI VASILE CEL MARE FĂRĂ VREUN MOTIV ÎNTEMEIAT, DAR LESNE DE ÎNȚELES PENTRU NOI ORTODOCȘII…

 

          17 – Există și filme pe internet care dovedesc apartenența Patriarhului Daniel Ciobotea la organizația masoneriei:

                   Patriarhul Daniel este mason!

                   Patriarhul Daniel este Mason

            Patriarhul Daniel – PATRONUL mason ? corupt ? imoral ? Românii trebuie să înţeleagă diferenţa dintre Religie-credinţă şi Biserică. Religia-credinţa pe care o ai reprezintă ceea ce tu teoretic crezi şi conform căreia (iarăşi teoretic) acţionezi în viaţa de zi cu zi. Biserica este o instituţie condusă de oameni (preoţi, episcopi, patriarh etc) pentru a te ajuta pe tine (teoretic) să „te menţii pe calea cea dreaptă”, „să înţelegi mai bine religia de care aparţii”, „să te mântuieşti” etc. Consider că Biserica Ortodoxă Română, ca instituţie, reprezintă un dezastru, din cauza celor prea mulţi „conducători” corupţi ai ei, personaje imorale în frunte cu Patriarhul Daniel. Detalii în continuare:

            Mențiune: Nu critic Biserica pentru ce înseamnă ea pentru oamenii cu adevărat religioși (modalitatea prin care intră în legătură cu Dumnezeu sau etc etc etc); nu critic religia ortodoxă, nu critic credința oamenilor. Critic doar vârful, conducerea BOR, BOR CA INSTITUȚIE, pe care o consider cel puţin coruptă.

            Despre BOR (instituția condusă de oameni în frunte cu Daniel) ţin să menţionez: LIPSA DE TRANSPARENŢĂ în conducerea BOR, grămada de afaceri (la propriu) deţinute de BOR (cărţi, lumânări, icoane, obiecte bisericeşti, PELERINAJE – aţi văzut magazinul de pe Victoriei din Bucureşti? WOW!), afaceri din care are profit net anual mai mare decât Mc’Donalds (peste 6 mil euro oficial – despre care nimeni nu ştie ce se întâmplă cu ei), promovarea ecumenismului în sensul că noi să îmbrăţişăm şi alte religii decât cea ortodoxă (permiterea slujirii preoţilor catolici în biserici ortodoxe – video AICI), averea imensă a BOR (păduri, terenuri, clădiri etc) – despre care nimeni nu ştie cum este „gestionată”, slugărnicia şi îmbârligarea politică, LIPSA DE TRANSPARENTA ÎN GESTIONAREA BANILOR (deşi mulţi dintre ei sunt bani publici, iar cei mai mulţi dintre ei sunt de la cetăţenii credincioşi creştini ortodocşi ai acestei ţări) etc. Adversitatea organizaţiilor oculte faţă de Biserică este cunoscută. Chiar dacă masoneria susţine sus şi tare că este o organizaţie deschisă dialogului cu BOR şi că în niciun caz între cele două nu există un „război mocnit”, prezentarea gradelor masonice atestă altceva. Vom cita din Protocoalele Secrete Masonice modul în care „iluminaţii” îşi împart pe categorii cele 33 de grade pe care le are masoneria şi explicaţia lor în comparaţie cu preoţimea. „Pentru a combate respingătoarea lor virtute, noi avem gradele: (…). Pentru a combate spurcata lor morală, noi avem următoarele grade (…). În sfârşit, frate, pentru a combate criminala lor autoritate, noi avem gradele: (…).” În paranteză sunt explicate cele 33 de grade şi modalitatea acestora de luptă împotriva clerului de orice fel. Cum nici ordinul Sfântului Sinod nu a fost abrogat, nici aceste Protocoale nu au fost vreodată schimbate. Totuşi, altceva a început să-i unească pe unii cu ceilalţi în timp. Masoneria si-a infipt tentaculele, ca o caracatita, in toate institutiile statului dar si in mediul privat. Se pare ca pentru a avea o cariera de succes in Romania este necesar sa devi membru masonic.
Moda adeptilor cultului masonic s-a raspandit in toate domeniiile. Sunt realitati dure, asa e din pacate! Masoneria Demascata ieromonahul Amfilohie spune adevarul http://youtu.be/3w5DIEwRK8Q Sursa video http://youtu.be/TlJS2V5X3mM

      18 – ATENTATUL LA VIAȚA PĂRINTELUI ADRIAN FĂGEȚEANU (FOST DEȚINUT POLITIC ÎN ÎNCHISORILE COMUNISTE) DIN PARTEA ACTUALULUI PATRIARH AL ROMÂNIEI, PETRECUT LA MĂNĂSTIREA ANTIM DIN BUCUREȘTI…

       Preotul Adrian Făgețeanu despre Patriarhul Daniel

Preotul Adrian Fageteanu despre Patriarhul Daniel, SURSA: http://vimeo.com/19579123

 

                                                                              17 AUGUST 2015

Reclame

12 gânduri despre „MIȘCAREA PENTRU APĂRAREA ORTODOXIEI: ÎN ATENȚIA SFÂNTULUI SINOD AL BOR, PATRIARHIA ROMÂNIEI SLUJEȘTE INTERESELE MASONERIEI ANTICREȘTINE!… – 17 august 2015

    1. Radu Iacoboaie Autor post

      http://basilica.ro/patriarhul-romaniei-la-evenimentul-solemn-decalogul-fundament-al-justitiei-106952.html

      Era si ponta

      http://www.flux24.ro/video-iohannis-incident-cu-patriarhul-daniel-la-templul-coral-din-bucuresti/

      http://basilica.ro/decalogul–relatie-a-omului-cu-dumnezeu-si-responsabilitate-fata-de-semeni-106953.html

      Decalogul – relaţie a omului cu Dumnezeu şi responsabilitate faţă de semeni

      1

      adaugat: 2015.05.22 21:22:04
      Cuvântul Preafericitului Părinte DANIEL, Patriarhul Bisericii Ortodoxe Române, în cadrul evenimentului solemn „Decalogul – fundament al justiției”, organizat de Federaţia Comunităților Evreiești din România – Cultul Mozaic, vineri, 22 mai 2015, la Templul coral din Bucureşti:

      I. Decalogul în tradiţia Bisericii Ortodoxe:

      Spiritualitatea creştină ortodoxă a păstrat importanţa Decalogului ca îndreptar pentru viaţa omului în societate, în vederea mântuirii. Astfel, cele zece porunci ale Decalogului sunt cuprinse în cărţile de rugăciuni ale Bisericii noastre, în catehisme, în manualele de Religie sau în Îndreptarul de Spovedanie.

      Cele zece porunci sunt ghidul pe care trebuie să-l folosim pentru a ne găsi calea spre Dumnezeu şi spre o vieţuire dreaptă. „Căci dragostea de Dumnezeu aceasta este: să păzim poruncile Lui; şi poruncile Lui nu sunt grele” (1 Ioan 5, 3), pentru că ele ne ajută să înţelegem că adevărata viaţă este comuniune de iubire sinceră şi generoasă.

      II. Comuniunea omului cu Dumnezeu şi exerciţiul libertăţii responsabile:

      Definiţia teologică a omului ca fiinţă creată după chipul lui Dumnezeu implică faptul că, în ceea ce are mai esenţial şi mai particular, omul nu se defineşte în raport cu vreun element al lumii în care a fost creat, ci în raport cu Dumnezeu. Trăsătura principală a chipului lui Dumnezeu în om este tocmai capacitatea sa de comuniune personală, liberă şi iubitoare, cu Dumnezeu şi cu oamenii. Comuniunea omului cu Dumnezeu a fost stabilită de Dumnezeu Însuşi, Care, din iubire faţă de oameni, i-a oferit omului posibilitatea păstrării comuniuni cu El prin respectarea sau împlinirea poruncii ascultării, ca afirmare simultană a libertăţii şi a responsabilității omului.

      După căderea omului în păcat, iniţiativa refacerii comuniunii dintre om şi Dumnezeu o are tot Dumnezeu, Care „comunică direct Decalogul poporului Său Israel (Deuteronomul 5,4-22 ş.u.)”[1]. Nerespectarea Legii duce la ruperea comuniunii dintre om şi Dumnezeu. Între Lege şi comuniunea de iubire, faţă de Dumnezeu şi de aproapele, nu există o contradicţie, deoarece una fără cealaltă nu poate exista cu adevărat. Observarea Legii lui Dumnezeu fără iubire faţă de Dumnezeu devine sclavie, iar iubirea fără observarea Legii devine anarhie sau libertate fără responsabilitate. Această asociere între păzirea Legii şi iubirea faţă de Dumnezeu ne arată că scopul Legii sau al poruncilor divine este iubirea smerită şi responsabilă, că: „ţinta poruncii este dragostea care vine dintr-o inimă curată, dintr-un cuget bun şi dintr-o credinţă neprefăcută” (1 Timotei 1, 5).

      Modul cum omul foloseşte libertatea şi împlinește poruncile lui Dumnezeu, conduce pe acesta fie la perfecţionare morală şi spirituală, fie la decădere şi dezumanizare, mai precis îl conduce fie la asemănarea cu Dumnezeu Cel bun, drept şi sfânt, fie la înstrăinarea de El. Aşadar, omul are posibilitatea de a alege liber comuniunea sa cu Dumnezeu, cu oamenii şi cu întreaga creaţie, prin împlinirea poruncilor, sau de a alege înstrăinarea de Dumnezeu, de semeni şi de creaţie, cultivând o libertate egoistă fără responsabilitate.

      Prin neascultarea de Dumnezeu, libertatea de-a alege a fost folosită de om pentru a rupe comuniunea lui cu Dumnezeu, considerând că el se poate împlini în afara comuniunii de iubire, că „poate fi ca Dumnezeu, fără Dumnezeu” (Sfântul Maxim Mărturisitorul). În aceasta constă căderea sau nereuşita sa. De altfel, noţiunea de păcat (ebraică: khét, áwon) priveşte relaţia omului cu Dumnezeu şi cu semenii: a păcătui înseamnă a fi infidel faţă de Legământ, înseamnă a trăda iubirea, a se separa de comunitate, în timp ce în limba greacă păcatul (hamartia) înseamnă „eşec” sau „a rata ţinta”.

      Legătura strânsă care există între comuniunea omului cu Dumnezeu şi libertatea omului de a respecta sau nu Legea se regăseşte în întreaga istorie a mântuirii care este oarecum şi istoria eliberării omului de robia multiplă şi complexă a păcatului personal şi colectiv.

      Libertatea profeţilor în raport cu mentalitatea şi comportamentul decadent sau incorect al contemporanilor lor constă în ascultarea statornică a profeților faţă de voinţa lui Dumnezeu. Libertatea drepţilor îşi găseşte izvorul şi tăria în împlinirea poruncilor lui Dumnezeu, porunci care promovează adevărul, dreptatea şi bunătatea în societate. Libertatea drepţilor se întăreşte şi se manifestă în alegerea pe care o fac între a săvârşi binele şi a respinge răul, adică nedreptatea, violența, minciuna, aroganţa, lăcomia şi alte încălcări ale poruncilor divine.

      Mai mult, istoria poporului lui Israel arată legătura strânsă care există între credincioşia sau fidelitatea acestuia faţă de Dumnezeu, Creatorul lui, şi lupta lui cu idolatria şi cu popoarele politeiste care-l înconjurau. Ca o pedagogie divină, când legământul sau comuniunea sa cu Dumnezeu slăbeşte, Israel îşi pierde şi el libertatea. Robia urmează totdeauna infidelității faţă de Dumnezeu, slăbirii comuniunii cu El, neascultării faţă de El, în timp ce eliberarea urmează totdeauna convertirii sau pocăinţei. Eliberarea se exprimă mai ales în puterea lui Dumnezeu de-a ierta şi în biruinţa asupra formelor de oprimare şi dominare cauzate de păcatul individual sau colectiv.

      Văzut din exterior sau în mod superficial, Decalogul sau Legea lui Dumnezeu pare o sumă de prescripţii formale şi de reguli stricte, aflate adesea în contrast evident cu mentalitatea omului modern secularizat. Totuşi, în esenţa ei respectarea celor zece porunci este mai mult decât o simplă formalitate. Ea este o căutare a vieţii în comuniune cu Dumnezeu şi cu semeni, care implică şi o luptă cu tot ceea ce se opune realizării acestei comuniuni. Această luptă se bazează pe credinţa în valoarea relației şi cooperării dintre divin şi uman şi pe importanţa exerciţiului libertăţii responsabile, spre realizarea comuniunii de iubire.

      Ideea că împlinirea poruncilor nu este un scop în sine, ci o eliberare de egoism şi o deschidere către iubirea de Dumnezeu şi de aproapele este des întâlnită şi la Părinţii duhovniceşti ai Ortodoxiei, care afirmă, în același timp, că nimeni nu poate întâlni pe Dumnezeu, ocolind (neglijând) pe aproapele său, iar dragostea curată faţă de aproapele se naște din rugăciune către Dumnezeu. „Dacă-L iubim cu adevărat pe Dumnezeu – spune Sfântul Maxim Mărturisitorul – dragostea noastră însăşi alungă patimile noastre” [2]. Iar Sfântul Isaac Sirul ne spune că: „Împlinirea poruncilor Domnului este lucrarea virtuţii” [3], adică şi a faptei bune faţă de aproapele nostru.

      În acest sens, poruncile Decalogului sunt lumini constante pentru un mod de viaţă în care omul drept preferă pe Dumnezeu Creatorul oricărei creaturi şi în același timp vede toate creaturile în lumina comuniunii lui de iubire cu Dumnezeu Creatorul, deoarece Creatorul este distinct de creaţie, dar nu este despărţit de ea.

      III. Legea morală dată de Dumnezeu lui Moise a fost respectată şi de Domnul Iisus Hristos şi de apostolii Săi:

      Iisus a arătat importanţa Legii, zicând: „Să nu socotiţi că am venit să stric Legea sau proorocii; n-am venit să stric, ci să împlinesc. Căci adevărat zic vouă: Înainte de a trece cerul şi pământul, o iotă sau o cirtă din Lege nu va trece, până ce se vor face toate. Deci, cel ce va strica una din aceste porunci, foarte mici, şi va învăţa aşa pe oameni, foarte mic se va chema în Împărăţia cerurilor; iar cel ce va face şi va învăţa, acesta mare se va chema în Împărăţia cerurilor” (Matei 5, 17-19).

      Cele două porunci ale iubirii faţă de Dumnezeu şi faţă de aproapele, rostite de Iisus Hristos: «Să iubeşti pe Domnul Dumnezeul tău cu toată inima ta, cu tot sufletul tău şi cu tot cugetul tău» Aceasta este marea şi întâia poruncă. Iar a doua, la fel ca aceasta: «Să iubeşti pe aproapele tău ca pe tine însuţi» (Matei 22, 37-39; Marcu 12, 28-31;Luca 10, 27), nu desfiinţează Decalogul, ci îl rezumă, pentru că El Însuşi spune: „În aceste două porunci se cuprind toată Legea şi proorocii.” (Matei 22, 40). Aşadar, cele două porunci ale iubirii rezumă esenţialul întregii Legi morale.

      Porunca cea nouă dată de Iisus ucenicilor Săi: „Să vă iubiţi unii pe alţii. Precum Eu v-am iubit pe voi, aşa şi voi să vă iubiţi unul pe altul!” (Ioan 13, 34) aduce o noutate privind măsura sau etalonul iubirii omului faţă de aproapele său. Până la Iisus, deşi porunca iubirii aproapelui exista în paginile Sfintei Scripturi (Cf. Leviticul 19, 18), ea nu oferea totuşi un model desăvârşit al împlinirii ei. Porunca nouă ne arată că măsura iubirii faţă de aproapele nu mai este omul însuşi, ci iubirea divino-umană a lui Iisus; adică trebuie să iubim pe aproapele nostru pentru că Dumnezeu Însuşi îl iubeşte mai întâi.

      În concluzie, poruncile Decalogului sunt lumini pentru viaţa persoanelor şi a popoarelor, precum şi o bază comună pentru dialog şi cooperare între creştini şi evrei, dar şi cooperare cu alte religii, pentru apărarea demnităţii omului creat după chipul lui Dumnezeu, promovarea libertăţii şi a responsabilităţii persoanei, pentru realizarea dreptăţii şi solidarităţii sociale în viaţa unui popor şi a păcii şi întrajutorării între popoare, mai ales într-o lume marcată de multă violenţă, de criză economică şi morală, de sărăcie şi nesiguranță.

      În acest sens, este mereu necesară şi o cooperare între îndrumătorii spirituali ai oamenilor şi decidenţii politici din viaţa societăţii, pentru a nu separa libertatea de responsabilitate, nici binele individual de binele comun.
      – See more at: http://basilica.ro/decalogul–relatie-a-omului-cu-dumnezeu-si-responsabilitate-fata-de-semeni-106953.html#sthash.f6KVLQZZ.dpuf

      Apreciază

      Răspunde
  1. mihai

    aflându-mă la o biserică din cartierul bucureștean vatra luminoasă, voind a mă spovedi în postul Sf. Marii spre ghinionul meu preotul nu se afla in biserica si am mai zabovit putin, si am ascultat o predica inregistrata a unui preot care dupa accent parea a fi ardelean, iar acesta prin predica sa incuraja enoriasi sa primeasca acte biometrice inclusiv card de sanatate, caci nu se întâmplă nimic

    Apreciază

    Răspunde
  2. Pingback: DEPĂRTAȚI-VĂ DE MASONI, CARE SUNT DUȘMANII LUI HRISTOS, CHIAR DACĂ SUNT PREOȚI ORTODOCȘI! PENTRU CĂ EI SUBMINEAZĂ DIN INTERIOR BISERICA ORTODOXĂ ROMÂNĂ! – Radu Iacoboaie, 7 martie 2016 | MIȘCAREA PENTRU APĂRAREA ORTODOXIEI

  3. Pingback: MIȘCAREA PENTRU APĂRAREA ORTODOXIEI PROPUNE SCHIMBAREA DENUMIRII CATEDRALEI DE LÂNGĂ CASA POPORULUI ȘI ALTE 9 MĂSURI ÎMPOTRIVA PAN-EREZIEI ECUMENISMULUI – Radu Iacoboaie, 3 aprilie 2016, Duminica Sfintei Cruci | MIȘCAREA PENTRU APĂRAREA ORT

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s