APEL IMPORTANT CĂTRE DEPUTAȚII DIN PARLAMENTUL ROMÂNIEI: NU OSÂNDIȚI EROII, SFINȚII ȘI MARTIRII DIN TEMNIȚELE COMUNISTE! CEREM CANONIZAREA SFINȚILOR ÎNCHISORILOR…

          Apel cu privire la proiectul de lege “antilegionar”

Bucovina Profundă

Apel cu privire la proiectul de lege “antilegionar”

Doamnelor şi domnilor deputaţi,troita[1]

în curând veţi fi puşi în situaţia de a vă da votul asupra proiectului de lege PLx 193/2014 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr.31/2002 privind interzicerea organizaţiilor şi simbolurilor cu caracter fascist, rasist sau xenofob şi a promovării cultului persoanelor vinovate de săvârşirea unor infracţiuni contra păcii şi omenirii. Punctul esenţial al completării îl reprezintă interzicerea „organizaţiilor, simbolurilor şi faptelor cu caracter legionar“ precum şi incriminarea „promovării concepţiilor legionare“, termen adăugat în mod deliberat alături de „fascist, rasist şi xenofob“, în mod evident datorită lipsei sale de suprapunere cu aceste concepţii deja incriminate de legislaţia actuală.

Pentru noi, acest proiect de lege, care are în vedere o culpabilizare colectivă la scară istorică, denotă un caracter abuziv şi arbitrar. El nu este fundamentat nici pe nicio bază juridică (cum au fost procesele de la Nürnberg…

Vezi articol original 846 de cuvinte mai mult

12 gânduri despre „APEL IMPORTANT CĂTRE DEPUTAȚII DIN PARLAMENTUL ROMÂNIEI: NU OSÂNDIȚI EROII, SFINȚII ȘI MARTIRII DIN TEMNIȚELE COMUNISTE! CEREM CANONIZAREA SFINȚILOR ÎNCHISORILOR…

  1. Radu Iacoboaie Autor post

    http://www.apologeticum.ro/2015/06/deputatii-interzic-miscarea-legionara-pedepse-cu-inchisoarea-pentru-legionari-sa-strangem-randurile-asemeni-sfintilor-inchisorilor/

    http://www.apologeticum.ro/2013/10/sfarsitul-democratiei-iata-proiectul-de-lege-introdus-de-crin-antonescu-pe-agenda-legislativa-parlamentului-romaniei/

    http://www.apologeticum.ro/2015/06/va-promulga-neamtul-iohannis-o-legea-care-condamna-pe-cei-carora-le-a-acordat-steaua-romaniei/

    http://www.apologeticum.ro/2015/06/comemorarea-miscarii-legionare-la-tiganesti-2015/

    http://www.apologeticum.ro/2014/06/monahul-teodot-cuvant-la-ciolpani-de-ziua-miscarii-legionare-2014-avertisment-catre-deputati/

    Apreciază

    Răspunde
  2. Radu Iacoboaie Autor post

    SUNT ȘI COMENTARII CA ACESTA DE JOS CARE NU A FOST APROBATE NICI PÂNĂ ACUM PE SACCSIV… DOAR CE-I CONVINE…

    Radu Iacoboaie said, on iunie 23, 2015 at 9:01 am
    Comentariul tău e în așteptare.
    Se pare că mi-au dat înapoi blogul… Doamne ajută!

    https://raduiacoboaie.wordpress.com/2015/06/21/miscarea-pentru-apararea-ortodoxiei-legionarii-nu-au-fost-fascisti-in-romania-nu-a-existat-fascism-iar-sfintii-inchisorilor-comuniste-au-fost-legionari-tineri-din-fratiile-de-cruce/

    saccsiv

    Iartă-mă frate dacă te-am supărat. Nu tu ai fost de vină. Cred că motivul suspendării blogului meu sunt ultimele articole postate. Dar motivul tehnic a fost un articol mai vechi în care am postat multe link-uri cu piese muzicale. Am căutat acel articol dimineață pentru a-l șterge, dar nu l-am mai găsit… L-am căutat de mai multe ori… Ceea ce mă miră este că nu m-au atenționat cu vreun mesaj ceva…

    Radu Iacoboaie said, on iunie 23, 2015 at 10:25 am
    Comentariul tău e în așteptare.
    Te-am trecut din nou la blogroll – ZIAR-FORUM SACCSIV… Dacă dorești, poți posta din nou acest comentariu și aici:

    Se pare că mi-au dat înapoi blogul… Doamne ajută!

    https://raduiacoboaie.wordpress.com/2015/06/21/miscarea-pentru-apararea-ortodoxiei-legionarii-nu-au-fost-fascisti-in-romania-nu-a-existat-fascism-iar-sfintii-inchisorilor-comuniste-au-fost-legionari-tineri-din-fratiile-de-cruce/

    saccsiv

    Iartă-mă frate dacă te-am supărat. Nu tu ai fost de vină. Cred că motivul suspendării blogului meu sunt ultimele articole postate. Dar motivul tehnic a fost un articol mai vechi în care am postat multe link-uri cu piese muzicale. Am căutat acel articol dimineață pentru a-l șterge, dar nu l-am mai găsit… L-am căutat de mai multe ori… Ceea ce mă miră este că nu m-au atenționat cu vreun mesaj ceva…

    Apreciază

    Răspunde

Lasă un răspuns

