VĂCĂROIU ȘI NICOLESCU AU ÎNCHIS ARO, PONTA ȘI MASONII DIN PSD ADUC ȘOMAJUL LA UZINA DE AUTOTURISME DACIA! – Radu Iacoboaie, 7 octombrie 2014

images  images

images  images

     Nu cu mult timp în urmă, am ascultat personal la un post TV doleanțele directorului general Constantin Stroe de la Uzinele Dacia, legate de costurile ridicate legate de transportul autoturismelor destinate exportului în UE. Este vorba despre una din puținele unități economice care au mai rămas în picioare după 1989, deși nici măcar Dacia nu este cu capital integral românesc.
    Să vedem acum de ce se face astăzi o bătaie de joc și față de investitorul francez la Dacia, uzină care contribuie cel mai mult la PIB-ul României și este realmente o unitate economică reprezentativă în țara noastră. Să vedem de ce Guvernul lui Victor Ponta i-a abandonat pe muncitorii industriei de la Mioveni.
    Răspunsul cel mai tranșant îl dă într-un interviu pentru cotidianul Gherila (6-12 octombrie 2014, p.5) dl. Cătălin Bulf, liderul Partidului Mișcarea Populară din județul Argeș, din care spicuim următoarele:


    ,, – De ce credeți că nu dorește guvernul Ponta execuția autostrăzii Pitești-Sibiu și susține Brașov-Sibiu?
    - Această întrebare comportă un răspuns în două părți. Primul, privind harta, putem constata foarte ușor că prin realizarea autostrăzii Brașov-Sibiu, susținută de Ponta și Iohannis, se leagă prin autostrada Ploiești-Comarnic, Comarnic-Brașov, Brașov-Sibiu, Sibiu-Arad, comuna Cornu (unde este ferma lui Adrian Năstase, mentorul lui Victor Ponta – n.a.) de Viena. E mai important pentru Ponta ca țăranul de la Cornu să iasă cu BMW-ul direct în autostradă și să ajungă în două ore și jumătate la Viena. Francezul de la Mioveni poate să mai aștepte cu Daciile lui cu tot (după 2021, potrivit declarației recente a ministrului mason al Transporturilor Ioan Rus – n.a.). Aceasta este aplicația practică a sloganului (electoral al PSD – n.a.) ”Mândri că suntem români”. Ba mai mult, pentru Ponta, prahovenii contează, argeșenii, nu.
    A doua parte ține de privatizarea celor două uzine, ARO și Dacia. În timp ce ARO a fost privatizat de Constantin Nicolescu (fostul președinte al CJ Argeș, cu dosare penale de corupție – n.a.) și vedeți ce s-a ales de ARO (din Câmpulung Muscel, jud. Argeș – n.a.), de privatizarea Dacia s-a ocupat un manager de top, în persoana domnului Constantin Stroe, care a reușit să-și ducă proiectul până la capăt. Vedem astăzi că Dacia este unul dintre cei mai mari angajatori, cel mai mare exportator, unul dintre cei mai mari contributori la bugetul de stat și lista cu ”cel mai” ar putea continua. Este pur și simplu vorba de omul potrivit la locul potrivit. Managerul Constantin Stroe, în calitate de director general, conducea mii de oameni înainte de privatizare și știa bine ce are de făcut. Vă rog să-mi spuneți și mie ce a condus Ponta înainte de a ajunge premier? (a condus Corpul de control al Guvernului Năstase și a avut un singur rechizitoriu, cu dosar achitat în instanță… -n.a.). Cine nu a muncit niciodată nu are cum să aprecieze munca altora. Priviți miniștrii guvernului Ponta din acest moment! Câți au muncit? Câți au condus doi oameni sau o căruță cu un cal? Atunci de ce ne mai mirăm de deciziile pe care le iau?
    - Ce repercursiuni va avea decizia de a amâna construcția drumului expres Pitești-Sibiu după anul 2020?
    - Cred că decizia conducerii Uzinei Dacia va fi de relocare a producției. Acum, aflăm că producția de mașini de la Mioveni a scăzut cu 8 procente. 70% din producția Dacia Sandero s-a mutat în Maroc. În acest trend, făcând calcule anuale, până în anul 2020, putem ajunge la o reducere de 50% din producție, și vor fi trimiși în șomaj 87.000 de oameni (Dacia crează direct și pe orizontală circa 150.000 de locuri de muncă), sau mai mulți. Dacă votați PSD, puteți fi unul dintre cei 87.000 de oameni fără un loc de muncă! Ce faceți? Cum votați? Votați pentru ca țăranul de la Cornu să aibă ieșire la Viena sau votați pentru locul dumneavoastră de muncă? (…) Singurul oponent real al PSD-ului astăzi, în județul Argeș, este cetățeanul simplu, votantul, care poate opri acest preconizat dezastru economic. Votând PSD, votezi închiderea Dacia! Votând PMP, votezi păstrarea locurilor de muncă la Dacia și realizarea cu prioritate, până în 2020, a autostrăzii Pitești-Sibiu.”

    Frați români, putem descifra în acest caz în mod evident anumite interese de grup (masonice), care sunt desigur îndreptate împotriva intereselor României (plus avantajarea unor companii străine concurente de pe piața de automobile), precum și o înțelegere între Victor Ponta și Klaus Iohannis (fost primar al Sibiului), acesta din urmă declarând destul de recent că ar putea coabita (de ce nu) cu liderul PSD…

     Cu dragoste întru Hristos, nevrednicul Radu Iacoboaie, 7 octombrie 2014

5 gânduri despre „VĂCĂROIU ȘI NICOLESCU AU ÎNCHIS ARO, PONTA ȘI MASONII DIN PSD ADUC ȘOMAJUL LA UZINA DE AUTOTURISME DACIA! – Radu Iacoboaie, 7 octombrie 2014

  1. adevarulhristic

    radu iacoboaie
    on 7 octombrie 2014 la 4:58 pm said:
    Nu cred asemenea explicații. Lepădarea de Hristos înseamnă îndepărtare de Hristos, prin trădare (precum Iuda vânzătorul) sau alipirea de cele lumești sau de feluriți idoli (demoni)…

    FOARTE ADEVARAT!

    Apreciază

    Răspunde

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s